מזל טוב: ראש ממשלת ניו זילנד ילדה את בתה הבכורה - סרוגים

מזל טוב: ראש ממשלת ניו זילנד ילדה את בתה הבכורה

ראש ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדרן ילדה הבוקר את בתה הבכורה, והפכה למנהיגה השנייה בהיסטוריה שיולדת במהלך כהונה כראש ממשלה. ארדרן תצא לחופשת לידה מקוצרת, ותחזור לתפקיד כבר בחודש הבא

author-image
מזל טוב: ראש ממשלת ניו זילנד ילדה את בתה הבכורה
  ראש ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדרן (צילום: עמוד הטוויטר של רשת CNN)

מזל טוב: ראש ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדרן ילדה הבוקר (חמישי) את בתה הבכורה בבית החולים באוקלנד- כך דווח בכלי התקשורת במדינה.

ארדרן בת ה-37 היא המנהיגה השנייה בהיסטוריה שיולדת במהלך כהונתה בתפקיד כראש הממשלה. הקודמת שעשתה זאת היא ראש ממשלת פקיסטן בנזיר בוטו, שילדה את בנה השני בשנת 1990.

ראש הממשלה אמרה לתקשורת כי הלידה עברה בשלום, והיא והתינוק הנולד במצב טוב. "אני בטוחה שאנחנו חווים כעת את כל האמוציות שהורים חדשים עוברים, אבל במקביל אנחנו מעריכים את כל האהבה והאיחולים שאנחנו מקבלים מכל העולם" אמרה. "תודה לכולכם".

המנהיגה תצא לחופשת לידה מקוצרת של 6 שבועות בלבד, במהלכה סגן ראש הממשלה וינסטון פיטרס יחליף אותה. בסוף החודש הבא ארדרן תחזור לתפקידה, בזמן שבעלה קלארק גייפורד יטפל במשרה במלאה בתינוק.

בינואר האחרון ארדרן הודיעה על הריונה, והבטיחה כי היא תוכל להמשיך בתפקידה גם אחרי הלידה. "אני לא האישה הראשונה שעובדת ונכנסת להריון. אני יודעת שבמקרה שלי אלו נסיבות מיוחדת, אבל יש נשים רבות שעשו זאת היטב לפני" אמרה. "אני אצטרף להמון הורים שחובשים שני כובעים בחייהם. אני מבטיחה שלא אתן להריון להפריע בתכניות ההנהגה ובמטרות ששמתי לי עבור ניו זילנד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
שלא יהיה דבר כזה אצלנו
דוד | 21-06-2018 11:42
אין שמים אישה בתפקיד שררה וזאת הסיבה..
2
זכותה ללדת.לא צריכה להתנצל
יפה יוסף | 21-06-2018 18:23
אולי בעלה ילד ילד ? כל הכבוד לה.תעלה ותצליח.
3
שרק איילת שקד לא תלד
בושה | 23-06-2018 22:12
נשים למטבח ולא למיטווח!