זחאלקה התפרץ על יוגב בדיון על חוק המואזין - סרוגים

זחאלקה התפרץ על יוגב בדיון על חוק המואזין

חה"כ זחאלקה הודיע בפתח דיון סוער על חוק המואזין כי מפלגתו מחרימה את הדיון, ומייד החל לצעוק לעבר שאר הח"כים: "אתם גזענים ופשיסטים, מחפשים רק מוות". יוגב השיב: "לך לפרלמנט בסוריה, טרוריסט"

author-image
זחאלקה התפרץ על יוגב בדיון על חוק המואזין

דיו סוער על חוק המואזין: חה"כ ג'מאל זחאלקה (הרשימה הערבית המשותפת) הודיע בפתח הדיון כי מפלגתו מחרימה את הדיון, ומייד החל לצעוק לעבר שאר חברי הכנסת.

ועדת החוקה התכנסה להכנה לקריאה ראשונהל'חוק המואזין', איסור שימוש במערכת כריזה בבתי תפילה שיזמו הח"כים מוטי יוגב (הבית היהודי) ורוברט אילטוב (ישראל ביתנו)

קודם לכן, הדגישו הח"כים החרדים כי יתנגדו לחוק, זאת בהמשך לדיל שנסגר בינם לערבים  במסגרתו יפילו החרדים את החוק בתמורה לתמיכה בחוק הגיוס והפלת התיקון לחוק הרעש בתמורה.

יוגב הגיב בחריפות לדיל הנרקם: "החרדים ימכרו את ארץ ישראל, את מדינת ישראל, החרדים ימכרו את שנתם של אזרחי מדינת ישראל, והכל בכי להשתמט מגיוס. אין מי שפטור מגיוס לצבא ההגנה לשראל. זו מצוה גדולה, כשם שאין מי שפטור מלימוד תורה בעם ישראל. את ה'איך' לעשות את זה ולקדם את החוק, עוד נבחן."

גפני השיב: "יש אפשרות כבר היום לאכוף את החוק של מניעת רעש, ופשוט לא עושים את זה.ה חוק החדש מרגיז את העולם ויגרום להסתה עצומה נגד ישראל, והכי חמור שגם את החוק הזה לא יאכפו ולכן אין בו שום טעם. הדבר היחיד שיעשו עם החוק החדש – שיעצרו אירועים של הציבור החרדי כי מהם המשטרה לא מפחדת".

ח"כ גפני הוסיף על דבריו של יוגב ואמר כי "רק בזכות לומדי התורה יש לנו את ארץ ישראל וח"כ יוגב פשוט לא מבין את זה".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
והדלי"ם ימכרו את כל התורה בשביל ארץ ישראל
מוריס | 19-06-2018 15:43
והדלים ימכרו את כל התורה והמצוות בשביל ארץ ישראל, תטפל בלמעלה מ 60% מבוגרי הישיבות שעוזבים את הדת בצבא ... העיקר ארץ ישראל,.... הלאומיות גברה על כל יסודות הלאום היהודי ! אין שבת, אין צניעות, אין איסור בלהטבים, חיפוף בכשרות, חיפוף בשמירה על המצוות . פוף בגיור.... העיקר ארץ ישראל, ארץ ישראל או יותר נכון מדינה מדינה מדינה... בשביל עוד התנחלות הזויה מוכנים להיפטר מהכול ...
כדאי שתעמיק יותר בתהליכים בחברה ואז לא תקשקש
אבי | 19-06-2018 20:08
ואז לא תקשקש שטויות
2
אדם נורמלי לא מסוגל לשמוע את המואזין ועוד ב5
אורחת | 19-06-2018 16:43
השמעת צלילי מואזין על בסיס יום-יומי הינו הפרה בוטה של זכויות האזרחים שאינם מוסלמים. הצלילים מפחידים, מעוררים דחיה מבחינה מוזיקלית ופשוט מפריעים בשל עוצמתם, כולל בחמש בבוקר. מי שרוצה שישים אצלו בדירה שעון מעורר עם הצלילים אך שלא יפריעו לשכנים. ומה אם יהודים היו עושים דברי זהה למוסלמים? ובואו נוסיף גם נוצרים עם שירי אבי מרחה. 5 פעמים ביום.