שר הביטחון? ליברמן מתעלם מטרור העפיפונים - סרוגים

שר הביטחון? ליברמן מתעלם מטרור העפיפונים

ציוץ בטוויטר על משחק כדורגל, מענה חלקי לשאלת עיתונאי בנושא ואי התייחסות בהצהרה לתקשורת בישיבת הסיעה, העלו תחושת אדישות קשה אצל שר הבטחון ליברמן סביב המצב המחמיר בדרום

שר הביטחון? ליברמן מתעלם מטרור העפיפונים
  הסכנה לא תיעלם. ליברמן (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

צה"ל הגיב הלילה במתקפה הכי חריפה שהייתה עד כה נגד טרור העפיפונים, אך נראה כי שר הבטחון אביגדור ליברמן מפזר תחושת אדישות סביב המצב המחמיר בדרום: ציוץ בטוויטר על משחק כדורגל, מענה חלקי לשאלת עיתונאי בנושא ואי התייחסות בהצהרה לתקשורת בישיבת סיעתו.

המדינה נשרפת ואתה מתעסק בכדורגל?

לאחר משחק המונדיאל אמש, צייץ ליברמן בחשבון הטוויטר שלו וכתב, "מי היה מאמין? גרמניה מפסידה למקסיקו וברזיל תיקו עם שוויץ. זה היופי של כדורגל", אולם באותה שעה בעוטף עזה השתוללו שריפות כתוצאה מטרור העפיפונים

אך ברשת תקפו את ליברמן על התעלמותו. גולש אחד כתב: "אביגדור, המדינה נשרפת ואתה מתעסק בכדורגל? נראה לי שקצת שכחת את תפקידך, אתה אמור לעסוק בהגנה על תושבי מדינת ישראל בזמן שהאזרחים צופים בכדורגל ללא חשש להישרף חיים".

"בזמן שאתה מלהג בטוויטר על המונדיאל נשרפים עוד שדות בעוטף עזה, שב בשקט, אולי נאמין שבזמן שאנחנו רואים כדורגל יש מי שדואג לביטחון. נגמרה הבושה, צייץ כתב אחר. "מי היה מאמין? הדרום בוער, הנייה עדיין חי, והחיילים הדר ואורון טרם שבו משדה הקרב – ועדיין מוחזקים בעזה בידי האויב. ושר הבטחון ליברמן? הוא עסוק בפרשנות כדורגל בשקל. ביזיון", הוסיף צייצן אחר.

זה לא המקום

כשנשאל הבוקר ליברמן על ידי עיתונאי למצב בדרום, השיב "זה לא המקום להתחיל להיכנס לדברים האלו, באנו בעיקר לברך את העובדים, את ההנהלה, את משרד הביטחון", הסביר במהלך סיור בתעשייה האווירית. אך לאחר מכן התייחס במשפט, "במילה אחת על כל האירועים בדרום, אם מישהו חושב שניתן להמשיך את שגרת העפיפונים ושריפות יום יום- הוא טועה. אמר והסתפק בדברים הללו.

נפעל בעיתוי שלנו

כך גם בישיבת סיעת ישראל ביתנו, כאשר בהצהרה לתקשורת התייחס ליברמן רק 'לחוג הגיוס'. אך עיתונאית מקור ראשון הקשתה על ליברמן בנוגע לטרור המשתולל בעוטף עזה, ואמרה: "היועמ"ש לממשלה אומר שמערכת הביטחון בכלל לא ביקשה חוות דעת באשר לירי מפריחי העפיפונים, מדוע זו לא אופציה שנשקלת מבחינת מערכת הביטחון כדי לעצור את הטרור הזה ולשים לו סוף?

ליברמן ענה: "קודם כל אני חוזר ואומר מי שחושב שניתן להמשיך בטרור העפיפונים אז הוא טועה. אנחנו צריכים לפעול בהתאם לאינטרסים שלנו, אנחנו יודעים מה לעשות, והעיתוי הוא קריטי. אנחנו נקבע את הדרך, את העיתוי ואת האמצעים, לא אף אחד אחר. אני לא שמעתי טענה, לי אין טענות לא ליועמ"ש, לא לפצ"ר ולא לאף אחד. אנחנו נפעל בהתאם לאינטרסים שלנו ואנחנו יודעים מה צריך לעשות. כל השריפות וטרור העפיפונים ברור שזה לא יכול להימשך."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
רק הבג''צ יחריב את המדינה ולא הערבים
עמוס | 19-06-2018 6:48
רק הבג''צ יחריב את המדינה ולא הערבים
2
לא יהיה מוזר אם נשמע כי הליברמן הלז כמו שגב
עמוס | 19-06-2018 7:00
?.???????????????????????