הערב: מי תהיה המנצחת בדרבי של ת"א? - סרוגים

הערב: מי תהיה המנצחת בדרבי של ת"א?

הפיינל פור של ליגת העל בכדורסל יוצאת לדרך הערב עם דרבי בין מכבי ת"א והפועל ת"א. האדומים מקווים להדיח את הצהובים בחצי הגמר בפעם הרביעית ברציפות, בעוד שמכבי מקווה להתעלות על היריבה

הערב: מי תהיה המנצחת בדרבי של ת"א?
  תזכה הערב בדרבי? מכבי ת"א (צילום: רועי אלימא\פלאש 90)

רגעי הכרעה בכדורסל: הפיינל פור של ליגת העל תצא לדרך הערב ב-21:00 עם דרבי לוהט בין הפועל ומכבי ת"א. עבור הקבוצה האדומה מדובר בפעם הראשונה שהם מגיעים לחצי הגמר מאז שהוקמה מחדש כקבוצת אוהדים, בעוד שמכבי ת"א רגילה למעמד והופיעה בכל חצאי הגמר מאז תחילת השימוש בפורמט הפיינל פור.

צפו: מכבי ת"א עולה לפיינל פור

שתי הקבוצות מגיעות למשחק לאחר שגברו על יריבתם בסדרת רבע הגמר בארבעה משחקים. מכבי ת"א,שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, ניצחה את נס ציונה בסדרה שהתאפיינה במשחקים צמודים. מנגד הפועל ת"א הפסידה במשחקה הראשון בסדרה נגד מכבי אשדוד, אך לאחר מכן ניצחה בשלושת המשחקים הבאים בקלות.

במכבי ת"א נרשמה הכנה אינטנסיבית במיוחד למשחק, במטרה להימנע מהדחה רביעית ברציפות בחצי הגמר ולזכות באליפות ראשונה מאז שנת 2014. "אני חושב ששתי הקבוצות במומנטום טוב" אמר המאמן נבן ספאחיה בתום האימון המסכם אמש. "אנחנו מכירים את השחקנים שלהם, ואני מכיר את המאמן שלהם ואת שיטות האימון שלו. אבל גם אנחנו נמצאים במומנטום טוב, ואפשר לראות את זה במספרים שלנו. הקבוצה נראית טוב- ונראה שהשחקנים מוכנים".

מנגד, הפועל מקווה להמשיך במומנטום החיובי מרבע הגמר. "יש סיפוק גדול מזה שהפועל ת"א חזרה לפיינל פור. אני שמח שאנחנו שם, ועכשיו יש מטרה עוד יותר גדולה" אמר המאמן דני פרנקו. "לא קדחו לי על זה במוח כמטרה, אבל לכולם ברור שזו הייתה המטרה שלי באופן אישי. כשבאתי לפה ידעתי שאני יכול להגיע עם הפועל ת"א למעמד הזה, אחרת לא הייתי בא".

צפו: הפועל ת"א בדרך לדרבי בחצי הגמר

שתי הקבוצות נפגשו ארבע פעמים בעונה הנוכחית, כשכל קבוצה ניצחה פעמיים. המנצחת בדרבי הערב תפגוש ביום חמישי את המנצחת בחצי הגמר השני, שייערך מחר בין הפועל חולון והפועל ירושלים.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו