מירי רגב: "ביטול המשחק- רק בגלל איומי טרור" - סרוגים

מירי רגב: "ביטול המשחק- רק בגלל איומי טרור"

יום לאחר ביטול המשחק מול נבחרת ארגנטינה, שרת התרבות מירי רגב התייחסה לסערה: "ההחלטה על ביטול המשחק נובעת מסיבה אחת בלבד- איומים של גורמי טרור. האיומים על חייו של מסי הכניעו את הכוכב של הכדורגל העולמי"

author-image
מירי רגב: "ביטול המשחק- רק בגלל איומי טרור"
  ביטול המשחק- רק בגלל איומי טרור". שרת התרבות מירי רגב (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

לאחר שמשרד התרבות והספורט ניהל מו"מ עם התאחדות הכדורגל הארגנטינאית בנוגע למשחק שתוכנן למוצ"ש הקרוב, שרת התרבות והספורט מירי רגב התייחסה במסיבת עיתונאים לסערת ביטול המשחק.

בדבריה טענה כי הסיבה לביטול המשחק היא האיומים שהופנו על ידי גורמים פלסטינים כלפי שחקני הנבחרת. "הארגנטינאים מבקשים סליחה מהציבור בישראל" אמרה. "הם מבינים שההחלטה שלהם היא החלטה מרחיקת לכת, שנובעת מאיומים על חייו של כוכב הנבחרת מסי. האיומים הללו על חייו וחיי משפחתו הכניעו את הכוכב של הכדורגל העולמי. ההחלטה על ביטול המשחק נובעת מסיבה אחת בלבד- איומים של גורמי טרור".

בהמשך השרה הציגה תמונות של המפגינים- שהגיעו למחנה האימונים בברצלונה עם חולצות של הנבחרת מגואלות בדם. "אלו תמונות של גורמי טרור שמאיימים על חיי מסי, משפחתו וחברי הנבחרת של ארגנטינה" אמרה. "מדובר בטרור חדש ישן, שמפחיד, מרתיע ומהלך אימים על ספורטאים. אותו טרור שהוביל בעבר לרצח חללי מינכן".

"הסיפור האמיתי הוא לא חיפה וירושלים, אלא איומים על חייו של מסי" הוסיפה. "הם לא הצליחו לעמוד בלחץ האיומים ונאלצו לוותר. אנחנו צריכים לפעול בכל הערוצים ולמנוע מצב שבו איומים על חייהם של ספורטאים. היום זה ישראל, מחר זה כל מדינה אחרת. טרור הוא טרור".

רגב התייחסה גם לטענות שנשמעו נגדה, לפיהם החלטת המשרד להעביר את המשחק מחיפה לירושלים הוביל לביטולו. "אין שקר גדול מזה" טענה. "הארגנטינאים אף פעם לא התנגדו לקיום המשחק בירושלים, הוא נולד מהרצון של מסי להגיע לירושלים, לנשק את הכותל ולבקר בכנסיית המולד. אז כמה קשקושים אפשר לקשקש? עד כמה אפשר להיות נבזים?".

עוד תקפה את חברי הכנסת ממפלגות השמאל, אשר בירכו על ביטול המשחק בטענה שהוא נהפך לאירוע פוליטי. "אני אומרת לכם- מילא טיבי וזחלאקה נותנים גב לטרור, אבל אתם- על מה הצהלה והשמחה שלכם?" שאלה "על זה שאלפי ילדים לא יוכלו לגבות את מסי? במקום לגבות את ישראל, אתם נותנים יד לטרור".

בסיכום דבריה הודתה לכל מי שפעל למען קיום המשחק. "אני מבינה את האכזבה הגדולה של עשרות אלפי אוהדים, אבל הנשיא כבר אמר- יש ערכים שמעל מסי. ראש הממשלה אמר שצריך להמשיך הלאה, ואני אומרת- לא ניתן לאירועים האלה למנוע מאיתנו את השמחה והגאווה שיש במדינה שלנו" אמרה. "נבחרת ארגנטינה לא מגיעה לארץ- אבל המדינה מלאה בדברים טובים, ואין לנו במה להתבייש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מירי רגב
עמית | 06-06-2018 20:58
נמאס כבר ממירי רגב .הקו הלאומני למעשה מנע משחק ראווה שאין לו שום חשיבות לארוע של פגיעה קשה בישראל. הפסדנו את הארוע בגלל התערבות מטופשת של השרה בדבר לא לה. ההתעקשות על ירושלים גם מבשרת את ביטול הארויזיון בישראל. מירי רגב - כבר עלית לכולנו על כל העצבים.חיזרי לביתך והניחי לנו.
2
לכי הביתה
ניר | 06-06-2018 23:56
אישה צעקנית, וולגרית, חסרת תחכום, מביכה
3
מירי
אברהם שאול | 07-06-2018 9:13
כל הכבוד מלחמה bds אנחנו צריכים להילחם בהם בכל החזיתות להתעורר מירי לא הבעיה האירגונים שמעוותים את האמת הם הבעיה אסור לנו להילחם בימין בשמאל צריכים להתאחד זה מלחמה הם תוקפים אותנו להתעורר חברים אהבת חינם