מסתמן: זהו העורך הראשי החדש של 'חדשות ערוץ 20' - סרוגים

מסתמן: זהו העורך הראשי החדש של 'חדשות ערוץ 20'

כחודשיים לאחר עליית מהדורת החדשות, יורם כהן ישמש כעורך הראשי החדש של חדשות ערוץ 20. הוא יחליף את בועז גולן, אשר קיבל להגיש רצועת פריים-טיים חדשה. "מודה להנהלת הערוץ על האמון שניתן בי" מסר כהן

מסתמן: זהו העורך הראשי החדש של 'חדשות ערוץ 20'

כחודשיים לאחר עליית המהדורה, בחדשות ערוץ 20 מחליפים את העורך הראשי. מסתמן כי יורם כהן שהיה בעבר מנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון, הוא זה שנבחר להחליף את בועז גולן שיעזוב את תפקידו כעורך ראשי לטובת הגשת רצועת פריים-טיים שתושק בקרוב בערוץ.

במסגרת תפקידו החדש כעורך החדשות הראשי של ערוץ 20, יהיה כהן אמון על כלל משדרי החדשות בערוץ, לצד העורכים בפועל: דנה בהט אשר עורכת את המהדורה המרכזית ואביעד עזרא אשר עורך את "חדשות היום הזה". כמו כן, יהיה אחראי על כתבי אתר האינטרנט של ערוץ 20.

"אני מודה להנהלת הערוץ על האמון שניתן בי" מסר כהן על מינויו החדש והוסיף "מקווה שיחד עם הצוות האיכותי שעובד במערך החדשות נמשיך להגיע להישגים עיתונאיים מכובדים ולייצר תוכן חדשותי רלוונטי ושונה".

העורך הראשי החדש של חדשות ערוץ 20- יורם כהן (צילום: דוד וינוקור)

כהן היה בעבר מנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון, תפקיד אשר מילא במשך כשש שנים בתקופות שונות. כמו כן, ערך את התוכנית "מבט", ערך מגוון משדרים מיוחדים ושימש כתב השטחים של הערוץ הראשון. בשנת 2008 הקים וניהל את מערכת החדשות המקומיות של רשות השידור. בחודשים האחרונים שימש עורך אקטואליה וחדשות בערוץ 20.

בועז גולן, מייסד אתר 0404 אשר ישיק בקרוב רצועת פריים-טיים בהגשתו וישמש בתפקידי הגשה ופרשנות בתוכניות האקטואליה של הערוץ. החל כבר לעבוד על הפורמט החדש ועד לעלייתו ימשיך להגיש את התוכנית "כולם ב- 20".

בועז גולן מסר בתגובה: "מודה להנהלת הערוץ על שהעניקה לי את האפשרות להגיש תכנית מרכזית בפריים-טיים. מאז שהשקנו את מהדורת החדשות המצוינת, הזוכה לתגובות נפלאות ברחוב הישראלי, וכך גם התכנית ״כולם ב-20״ בהגשתי והתגובות החיוביות הרבות, ביקשתי להתרכז בהגשה ואני שמח על ההזדמנות שקבלתי. אני עובד לצד אנשים נפלאים במערך החדשות ובהם יורם ודנה. יחד עם הניסיון הרב של יורם, אני משוכנע שמערך החדשות של ערוץ 20 וכלל תכניותיו, ימשיכו לשרת נאמנה את עם ישראל״.

מנכ"ל ערוץ 20, שכי פרנץ, מסר: "יורם כהן הוא איש חדשות ותיק ומוערך שמביא איתו ידע רב וניסיון. תרומתו למערך החדשות הצעיר והצומח של הערוץ כבר באה לידי ביטוי ואני מאחל לו בהצלחה רבה בתפקיד החדש. הצטרפותו של בועז גולן לערוץ 20 זכתה לתמיכה רבה מקהל הצופים ואני שמח שבועז בחר להוביל את רצועת הפריים-טיים החדשה של הערוץ, אותה נשיק בקרוב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יורם כהן
ריצרדסון | 01-09-2021 11:44
ברגע ששפטל עזב בגללו אני מניח שהוא לא ראוי ! רמה נמוכה