אחרי גנץ: מתמודד נוסף לראשות מועצת בנימין - סרוגים

אחרי גנץ: מתמודד נוסף לראשות מועצת בנימין

חבר מליאת מועצת בנימין- אפי שרון- הכריז הבוקר על התמודדות לראשות המועצה. ביום שישי האחרון הודיע ישראל גנץ, סגן ראש המועצה, כי החליט אף הוא להתמודד

author-image

(צילום: באדיבות המצולם)

אחרי הודעתו של ישראל גנץ, סגן ראש מועצת בנימין- על כוונתו להתמודד בבחירות הקרובות לראשות המועצה, הבוקר (ראשון) מתווסף שם נוסף לבורסת שמות המועמדים כשהפעם מדובר באפי שרון, חבר מליאת המועצה האזורית בנימין מטעם מעלה מכמש.

בין תפקידיו במליאה, משמש שרון כיו"ר ועדת ישובים וחבר ועדות חינוך והנהלת מועצת בנימין. שרון הוביל את הבחינה המחודשת לתקצוב ישובים והשנה אף הצליח לעצור קיצוץ של כ-3,000,000 ₪ שצפוי היה לרדת מתקצוב הישובים במועצה.

בנוסף, שרון- נשוי לתמי, גננת חינוך מיוחד, ואב לחמישה ילדים- פועל במועצת בנימין ובכנסת לביטול אגרות השמירה בישובים, ובמקביל בקידום העסקים באזור, לרווחת תושבי בנימין. כמו כן, אפי שרון פועל לקידום תיכונים מקומיים בבנימין, כיוון שכיום רוב נוער בנימין נאלץ ללמוד במסגרות רחוקות מהבית.

"כדי להתקדם ולהיטיב עם התושבים המועצה שלנו צריכה שינוי." אומר אפי שרון לסרוגים. "תושבים רבים חשים מקופחים ובצדק. העוגה התקציבית מחולקת באופן לא שוויוני ולא מתאים. אין מספיק תשומת לב לתושבים החילוניים והחרדים, אין מספיק התייחסות לנוער ולצעירים, אין מענה חינוכי הולם לאוכלוסייה המגוונת, ולעסקים המקומיים מגיעים יותר תמריצים. זה אינטרס משותף".

לדבריו, "יזמות עסקית מקומית תייצר מקומות תעסוקה ותאפשר הכנסה נוספת ומשמעותית לישובים, שבאמצעותה ניתן יהיה להוזיל מיסים ועלויות ולקיים פעילויות תרבות, רווחה וחוגים ברמה גבוהה שלא הכרנו".

שרון מאמין שכדי לשפר את רמת החיים ולהוזיל את יוקר המחיה יש לפתח את המועצה ולהגדיל את כמות התושבים החיים בה והוא מתכוון לפעול בנדון, על מנת לשפר את איכות החיים. "כשהישובים יגדלו ניתן יהיה לשפר את מתן השירותים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
על גבול ההזוי (וד"ל)
יובל המבולבל | 03-06-2018 9:43
מה לו ולמערכת מוניציפלית? איזה ניסיון בתחום הוא מביא איתו ? חוץ מלריב עם כולם במועצה, מה הוא באמת הצליח לקדם (חוץ ממילים) ? המועצה הזו צריכה ניעור נמרץ, הוא ממש לא הכתובת . .
2
סוף סוף שינוי אמיתי
שלמה לוי | 03-06-2018 9:58
הבן אדם חי את הישובים, ואומר בצורה מפורשת מה לא עובד. עשה בשנים האחרונות המון למען התושבים. כל הכבוד - בהצלחה רבה.
3
חסר סיכוי...
אליהו | 03-06-2018 11:12
חמוד אבל אין לו סיכוי..
4
ראשות המועצה אכן גו'ב חלומי שמתגמל היטב, אבל
שכנה אוהדת | 03-06-2018 11:48
זאת המועצה הכי גדולה ומורכבת בארץ, גם בשטח מוניציפלי, גם בכמות התושבים (למעלה מ 65,000 תושבים) וגם בשונות באוכלוסיה: דתיים-חילונים-חרדים, סוציואקונומי גבוה-נמוך, ישובים מבוססים-מקרטעים וכו'.. אפי עם כל הכבוד הוא רק חבר מליאה, לא איש של עשייה יום יומית בתחום. אין לו לא את רקע קודם בתחום, לא את הניסיון הנדרש, ובעיקר לא את האינטגריטי הנכון עם אנשים כדי להפעיל אותם .. אני חושבת שלמעט אישתו ואולי כמה בני משפחה במכמש אף אחד לא באמת חושב שהוא מתאים לתפקיד, ולכן אני מתקשה לראות אותו מביא קולות ממגזרים אחרים. לזרוק הבטחות ומילים נבובות זה לא בעיה, אבל להניע מערכת ככ גדולה זה אופרה אחרת לגמרי... אבל שכר של 38,000 שח בחודש זה בהחלט פיתוי . . . . (או מלכודת דבש)
5
סוף סוף
בעז | 03-06-2018 11:52
סוף סוף מישהו שרוצה לטפח את התושבים הותיקים והקיימים של המועצה ולהניע את השינוי שכולנו רוצים.יישר כח!!
6
הגיע הזמן לעשות שינוי במועצה
אלי | 03-06-2018 13:20
בהצלחה עשית הרבה דברים טובים בשקט בשקט למען תושבי בנימין