הערב שלהם: אהוד בנאי וחנן בן ארי זכו בפרסי אקו"ם

הערב שלהם: אהוד בנאי וחנן בן ארי זכו בפרסי אקו"ם

לילה של פרסים: אמש (ד') התקיים טקס פרסי אקו"ם ה-60 במעמד שרת המשפטים הגב' איילת שקד. בין הזוכים בפרסים החשובים בתעשיית המוזיקה בישראל היו: חנן בן ארי, אהוד בנאי ונטע ברזילי

כבוד: ההישג המדהים של אהוד בנאי וחנן בן ארי
  (צילום: אורית פניני )

זו כבר השנה ה-60 שנים בה מעניקה אקו"ם לאמנים ויוצרים בתחום הזמר העברי, שלל פרסים בשווי כולל של למעלה מחצי מיליון ש"ח כהוקרה על פועלם. אתמול בערב (ד')  התקיים הטקס החשוב בתעשיית המוזיקה הישראלית, במעמד שרת המשפטים הגב' איילת שקד ובהנחיית אורי גוטליב.

פרס מפעל חיים הוענק לחנן יובל על ידי שרת המשפטים, הגב' איילת שקד, לאחר מכן חווה אלברשטיין העניקה את פרס מפעל החיים לזמר והיוצר אהוד בנאי.

אהוד בנאי זוכה בפרס מפעל חיים (צילום:אורית פניני )

במהלך הטקס יוצרי השיר הזוכה באירווויזיון 2018 "TOY", דורון מדלי, סתיו בגר, נטע ברזילי ואריאל אבשלום קיבלו פרס מיוחד על הישג בינלאומי מידיה של נורית הירש.

חנן בן ארי זכה בפרס על שירו "ויקפדיה", שנבחר להיות שיר השנה, אותו ביצע גם בטקס. במהלך הטקס נבחר חנן להגיש בהפתעה פרס למפיק המוזיקלי אייל מזיג, על הישג השנה אותו קיבל על הפקת מופעו.

צעצוע מנצח (צילום:אורית פניני )

עוד זכו בפרסים בטקס היו: פן חזות ודולב רם שזכו בפרס מלחיני השנה, נצי' נצ' (רביד פלוטניק) זכה בפרס אלבום השנה על "שפל וגאות", תגלית השנה ליוצר לירון עמרם, הישג השנה ליוצר ירדן (ג'ורדי) פלג, פרסי עידוד היצירה למחברת הלה שלג, למלחין יא יא כהן אהרונוב, וליוצרת אביגיל קובארי.

פרס מיוחד מטעם דירקטוריון אקו"ם הוענק השנה ליוצר שייקה פייקוב שזכה לקבל את הפרס מידי אילנית שאף ביצעה את שירו "ארץ ארץ" . פרס מטעם אקו"ם ואיגוד המפיקים והאמרגנים בישראל הוענק למפיקה מרים עציוני.

חנן בן ארי ואייל מזיג מקבלים פרסים (צילום:אורית פניני )

(צילום:יחצ)

עוד הישג לויקיפדיה (צילום:אורית פניני )

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ברכות לזוכים! אבל איפה עומר אדם?
דנה | 01-06-2018 8:21
איך אפשר להתעלם מזמר שעשה ועדיין עושה היסטוריה. עמישראל טורף אותו. ללא הבדל דת גזע ומין! אבל עקום מתעלמת מההיסטוריה!
2
אקום או עקום?! איפה עומר אדם?!
שביט | 01-06-2018 8:30
התעלמות בוטה מזמר אחד שעשה היסטוריה!!! אז עכשיו עמישראל כולו פשוט יתעלם מכם! מה שנקרא טובים בעיני עצמכם. מוטים. כמו כל הפרסים בתחום התרבות המחולקים כאן בארץ. מוטים! לא מקצועיים בעליל! איך אפשר להתעלם מזמר כזה?! שעמישראל כולו מעריץ ומצביע לו ברגליים?!