לפני כ3 חודשים בלבד, שחרר האיש שעומד מאחורי אימפריית פייסבוק, מארק צוקרברג את העדכון החדש 'סטטוס' (או סטוריז) שהפך רשמית את ווטסאפ לרשת חברתית מין המניין. הפיצ'ר לא במקרה דומה במיוחד למתחרה 'סנאפצ'ט' שסירבה להצעתו של צוקרברג לקנות אותה במיליוני דולרים.

צוקרברג לא נשאר חייב למתחרה העקשנית והוסיף את הפיצ'ר שמייחד את 'סנאפצ'ט' לרשתות החברתיות בבעלותו: אינסטגרם, ווטסאפ ופייסבוק כמובן. על אף שהיה נראה כי אף אחד לא באמת משתמש בסטוריז המיותר שהוסף לווטסאפ, חשף צוקרברג לאחרונה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו את ההצלחה המפתיעה שעקפה את המתחרה.

הסטוריז המדובר בווטסאפ (צילום מתוך יוטיוב)

לפי הנתונים אותם חשף צוקרברג, כמות המשתמשים בפיצ'ר הסיפורים בווטסאפ עומדת על 175 מיליון איש מדי יום. אומנם זה מספר קטן לעומת כמות המשתמשים בווטסאפ העומדת כרגע על למעלה ממיליארד, אך כמות המשתמשים עקפה את משתמשי המתחרה סנאפצ'ט וזו בסופו של דבר ההצלחה המתוקה של צוקרברג.