לראשונה: נתניהו מחוץ לדירוג חברי הממשלה - סרוגים

לראשונה: נתניהו מחוץ לדירוג חברי הממשלה

שר הפנים החדש גלעד ארדן מגיע למקום הראשון בשקלול הסופי של "המשחק המרכזי - הדירוג" עם ציון של 5.2. למקום השני מבין חברי הממשלה מגיע יו"ר הבית היהודי ושר הכלכלה נפתלי בנט. לראשונה, נתניהו מחוץ לדירוג.

לראשונה: נתניהו מחוץ לדירוג חברי הממשלה
  צילום: פלאש 90

לראשונה: נתניהו מחוץ לדירוג חברי הממשלה

שר הפנים החדש גלעד ארדן מגיע למקום הראשון בשקלול הסופי של "המשחק המרכזי – הדירוג" עם ציון של 5.2 (מתוך 10 נקודות). למקום השני מבין חברי הממשלה מגיע יו"ר הבית היהודי ושר הכלכלה נפתלי בנט עם ציון של 5.1. למקום השלישי הגיע שר התחבורה ישראל כץ עם ציון 5.

לראשונה נשאר ראש הממשלה בנימין נתניהו מחוץ לדירוג חברי הממשלה (בקרב הפרשנים והסקרים) וזאת לאחר שהגיע למקום הראשון בדירוג השנתי לפני כחודשיים.

התכנית "המשחק המרכזי" עם אטילה שומפלבי מציגה את תוצאות הדירוג לחודש נובמבר. הדירוג הסופי כולל את נתוני סקר פאנלס פוליטיקס (הציבור), ניתוח ההופעות והאזכורים בתקשורת בישראל ("יפעת") וכן את הדירוג של צוות הפרשנים הפוליטיים הבכירים באולפן: תמי שינקמן, יואב קרקובסקי ואיציק סודרי.

בראש השלישייה המובילה של חברי הכנסת נמצא יו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין בשקלול הסופי עם ציון של 5.9. ח"כ איילת שקד במקום השני עם ציון של 5.2. במקום השלישי נמצאת ח"כ אורלי לוי אבקסיס עם ציון 5.1.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו