איך אומרים ״בורא פרי הגפן״ בסינית? - סרוגים

איך אומרים ״בורא פרי הגפן״ בסינית?

יו"ר הבית היהודי ושר הכלכלה, נפתלי בנט, יצא אתמול לביקור של שבוע בסין, בסימן "קידום חברות ישראליות בתחום טכנולוגיות המים". את השקת הפרוייקט פתח בנט בהרמת כוס לחיים ובברכת "בורא פרי הגפן".

author-image
איך אומרים ״בורא פרי הגפן״ בסינית?

יו"ר הבית היהודי ושר הכלכלה, נפתלי בנט, יצא אתמול (ראשון) לביקור של שבוע בסין, בסימן "קידום חברות ישראליות בתחום טכנולוגיות המים".

במהלך הביקור, בנט ואנשי משרד הכלכלה בחרו את העיר שאו-גאונג שתשמש פיילוט ל"עיר המים", במסגרתו עשרות חברות טכנולוגיה ישראלית "יתלבשו" על כל תחום המים בעיר, כולל ייצור, שימור, מדידה ומיחזור. הפרויקט נעשה במימון סיני.

ברכת הדרך לכך נעשתה עם ברכת "לחיים", וברכת "בורא פרי הגפן" של בנט עם השותפים הסינים. לאחר מכן בנט נפגש עם מייסד ה"גוגל" הסיני, הזמין אותו לבקר בישראל ונענה בחיוב. יחד עם בנט נמצאים כ- 20 חברות מים ישראליות, כמו מקורות, שטאנג, ארד, עמיעד ועוד, כאשר לכל חברה אורגנו עשרות מפגשים עסקיים עם לקוחות סיניים פוטנציאליים.

"אני יודע שהמצב הפוליטי בישראל מעורפל, אך חייבים להמשיך להצמיח את הכלכלה שלנו", אמר בנט. "העולם לא ממש מחכה שנתארגן על עצמנו. ביקור העבודה שלי בסין הפעם הוא בסימן קידום חברות ישראליות בתחום טכנולוגיות המים. אני מבקש שכל חברה ישראלית בכל תחום, שמעוניינת לפרוץ לסין או לאסיה בכלל, תיצור קשר איתנו באגף סחר חוץ במשרד הכלכלה–ואנחנו נסייע לכם במסירות. הנספחים הכלכליים שלנו מקצוענים ואכפתיים -היעזרו בהם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו