יש עתיד הצביעה נגד איסור העסקת מסתננים - סרוגים

יש עתיד הצביעה נגד איסור העסקת מסתננים

לקראת סיום הדיונים בועדת הפנים של הכנסת על חוק איסור העסקת מסתננים בלתי חוקיים הודיעו אנשי יש עתיד כי הם מתכוונים להצביע נגד הקואליציה. לאחר מספר דקות הושגה פשרה בין הצדדים. עם זאת, חברת הכנסת, תמנו שטה הצביעה נגד החוק. "אוי לנו שהעולם יראה שאנחנו מעסיקים בתנאי עבדות".

יש עתיד הצביעה נגד איסור העסקת מסתננים
  שברו משמעת קואליציונית. (פלאש90)

מתחים בקואליציה: לקראת סיום הדיונים בועדת הפנים של הכנסת על חוק איסור העסקת מסתננים בלתי חוקיים שהתקיימו הבוקר (שלישי), התעוררה סערה לאחר שחברי הכנסת של מפלגת 'יש עתיד' הצהירו כי הם מצביעים נגד הקואליציה.

לאחר תום הדיונים ועם בקשתה של יו"ר הועדה, חברת הכנסת מירי רגב,, הודיעו אנשי יש עתיד כי הם מתנגדים באופן מהותי לנושא וכי אינם מתכוונים להצביע ביחד עם הקואליציה. בסופו של דבר הגיעו רגב ואנשי יש עתיד להסכמה כי יצביעו בעד החוק אך רגב תכריז בפומבי כי היא לא תקדם את החוק.

עם זאת ולמרות הפשרה שהושגה בין הצדדים, חברת הכנסת, פנינה תמנו-שטה (יש עתיד) הצביעה נגד.

לאחר ההצבעה מסרה תמנו שטה ל'סרוגים': "כאשר אנחנו מטילים את העבירה הפלילית על המעסיק, מה שיקרה, למרות הכוונות הטובות, זה לא שלא יעסיקו את המסתננים, אלא יעסיקו בתת תנאים ואוי לנו שהעולם יראה שאנחנו מעסיקים בתנאי עבדות. חשוב שזה יהיה ברור".

עוד הוסיפו תמנו-שטה כי "אני בטוחה שההלכה לא מסכימה להתנהלות ערכית שכזו מול מי שזר. צריך לחשוב על משהו יותר מרוכך, מה היינו אומרים אם באירופה היו מנסים להעניש על העסקתם של יהודים? אבוי לנו".

צפו בהצבעה

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו