ח"כ שטבון אירח משפחות שכולות בסוכתו

ח"כ שטבון אירח משפחות שכולות בסוכתו

ג' דחוה"מ (ראשון) אירח חבר הכנסת יוני שטבון בשיתוף עם ארגון "משפחה אחת" משפחות שכולות בסוכתו. באירוע השתתפו הרה"ג הרב שמואל אליהו שליט"א, מארק ושונטל בלסברג ראשי "משפחה אחת", הדס מזרחי אלמנתו של ניצ"מ ברוך מזרחי הי"ד, הוריו של שון כרמלי הי"ד, הוריו של ליאל גדעוני הי"ד, הוריו של עוז מנדלביץ', יוסי צור ויוסי מנדלביץ' מראשי המאבק נגד שחרור המחבלים ומשפחות שכולות נוספות. שטבון למשפחות: "הסוכה שלי נראית אחרת עכשיו, שלמה יותר. בע"ה נהפוך את זה למסורת קבועה"

author-image
ח"כ שטבון אירח משפחות שכולות בסוכתו
  ח"כ יוני שטבון מארח משפחות

בשיתוף עם ארגון "משפחה אחת", המשמש בית חם למשפחות השכולות בישראל, אירח היום (ראשון) חבר הכנסת יוני שטבון משפחות שכולות בסוכתו. באירוע השתתף הרה"ג הרב שמואל אליהו שליט"א, מארק ושונטל בלסברג ראשי ארגון "משפחה אחת", הדס מזרחי אלמנתו של ניצ"מ ברוך מזרחי הי"ד, דליה ואלון כרמלי הוריו של סמ"ר שון כרמלי הי"ד, אלי ומזל גדעוני הוריו של סמ"ר ליאל גדעוני הי"ד, יוסי צור ויוסי מנדלביץ' ששכלו את בניהם יובל ואסף בפיגוע בקו 37 בחיפה ומשפחות שכולות נוספות.

"כשאתם כאן, הסוכה שלי נראית אחרת", אמר ח"כ יוני שטבון למשפחות, "שלמה יותר ומלאת אחדות. בע"ה נהפוך את זה למסורת קבועה וגם בשנה הבאה ניפגש כאן". שטבון הוסיף כי "אני גאה להיות חלק ממשפחה אחת, חלק לומד ומעריך מ- ואת העוצמות האדירות שלכם".

הרה"ג הרב שמואל אליהו שליט"א: "הבנים שלכם שמסרו את נפשם שייכים למימד אחר, למשפחת עם ישראל לדורותיו. אנחנו מוכרחים להמשיך בעוצמה, בחיוך ובשמחה גדולה. כמו רבי עקיבא בשעתו, שכולם בכו על החורבן והוא צחק. על כל שכול, נוסיף בניין של חיים, של שמחה".

יוסי מנדלביץ': "במותם ציוו לנו בנינו את האחדות. ימין ושמאל, דתיים, חרדים וחילונים כולנו עם אחד. באחדות כוחנו ננצח, אם לא נהיה תלויים אחד בשני נהייה תלויים אחד ליד השני".

הדס מזרחי: "בעזרת ה' מתוך אהבת העם נתחזק ונממש את מורשת החיים שהותירו חללינו אחריהם ונעשה זאת בשמחה".

מזל גדעוני: "ליאל היה כולו אהבת אדם, כולו חסד, כולו שמחה. את זה אנחנו מבקשים להמשיך. בכל מקום שבו אני מדברת אני קוראת לנוכחים לאהוב אדם ולזכור את ליאל. לעשות מעשה חסד ולזכור את ליאל. לחייך ולזכור את ליאל. לשמוח ולזכור את ליאל. זה מה שאני מבקשת, לעשות מעשה טוב ולחשוב על ליאל".

ארגון "משפחה אחת" הוקם לאחר פיגוע הדמים במסעדת סבארו בירושלים בקיץ 2001. באותו הזמן הייתה אמורה להתקיים חגיגת בת המצווה של מיכל בלסברג, ביתם של מארק ושונטל מייסדי הארגון. לבקשת מיכל, החליטו ההורים לבטל את בת המצווה ולהקדיש את ההוצאות הצפויות על בת המצווה לטובת המשפחות השכולות. כך נוסד ארגון "משפחה אחת" המלווה את משפחת השכול בישראל כבר שלוש עשרה שנים.

221 (2) 221 (3) 221 (4)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו