יזם בלב – תכנית מיוחדת ליזמי הייטק מהציבור הדתי - סרוגים

יזם בלב – תכנית מיוחדת ליזמי הייטק מהציבור הדתי

יש לכם רעיון טכנולוגי שאתם לא יודעים איך לקדם? חממת הסטרט-אפ של "המרכז האקדמי לב" נותנת לכם הזדמנות

author-image
יזם בלב – תכנית מיוחדת ליזמי הייטק מהציבור הדתי
  אילוסטרציה פלאש90

המרכז האקדמי לב יוצא בתכנית "יזם בלב" לקידום יזמי היי-טק דתיים וחרדים. מדובר בתכנית האצה (Accelerator) ייחודית למגזר, אשר תספק ליזמים את כל הכלים הנצרכים כדי לפתח את הרעיון שלהם ולהבשילו לחברת הזנק. המטרה היא לקחת יזמים באמצע הדרך או אף בתחילתה, וללוות אותם שלב אחר שלב במטרה לממש את הסטרט-אפ.

המועמדים שיתקבלו, ישתתפו בתכנית מובנית בראשותם ובהנחייתם של בכירים בתעשיית ההיי-טק הישראלי, שינחו אותם בתהליך השקת החברה וגיוס משקיעים. המשתתפים ייפגשו באופן קבוע עם מנהלים בכירים ומשקיעים, ויקבלו חשיפה וסיוע בהשקת חברות הסטארט-אפ שלהם.

"ראיתי לא פעם צעירים שיש להם רעיונות טובים אשר יכולים היו להבשיל לכדי חברת סטרטאפ, אבל הם נכשלו כבר בתחילת הדרך בגלל חוסר יודע מתאים" מסביר סטיוארט הרשקוביץ, מנכ"ל "jc technology"  ויועץ לנשיא המרכז האקדמי לב.

"בפרוייקט הזה שמנו לנגד עינינו לרתום את המוניטין והניסיון שלנו כאן בהכשרת אנשי מקצוע בתחום הטכנולוגי יחד עם הקשרים שלנו בעולם ההי-טק, ולאפשר לכל יזם מתחיל לממש את הפוטנציאל שלו. אני מאמין שנוכל לראות את הפירות כבר בתוך זמן קצר. סביבת הלימודים מותאמת לציבור הדתי והחרדי בלא פשרות כלשהן"

תכנית ההאצה תמשך ארבעה חודשים, ותגיע לשיאה ביום הדגמה ציבורי שבו היזמים יציגו את המיזמים שלהם למשקיעים, עיתונאים ואנשי היי-טק. מפגשי תכנית ההאצה יתקיימו פעמיים בשבוע במרכז האקדמי לב בשעות הערב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו