חדשות

התושבים הציקו; צה"ל הוציא את הלוחמים מהעיר

לוחמים שאבטחו את העיר מודיעין עילית מתחילת מלחמת חרבות ברזל, יצאו משטחה בשל אלימות פיזית ומילולית כלפיהם מצד הפלג הירושלמי

התושבים הציקו; צה"ל הוציא את הלוחמים מהעיר
צילום: (צילום: פלאש90)

כוחות צה"ל שפעלו לאבטחת העיר מודיעין עילית מפרוץ המלחמה, יצאו משטחה בשל אלימות פיזית ומילולית כלפיהם מצד הפלג הירושלמי, כך דיווח הבוקר כתב גל"צ יואלי ברים.

על פי הדיווח, הלוחמים פועלים כעת מחוץ לעיר ובגדרות סביבה בלבד. לאחר הערכת מצב בצה"ל הוחלט על צמצום מספר הלוחמים במקום. בנוסף, הלוחמים שהוצאו ממודיעין עילית מביעים תחושת אכזבה וחשש מפני מענה מאוחר לאירועים ביטחוניים, תושבים רבים בעיר רואים בצעד הזה כניעה לכוחות קיצוניים.

מדובר צה"ל נמסר כי אין מניעה מכוחות צה"ל לפעול במרחב העיר.

תגובת עיריית מודיעין עילית: "הצבא גיבש תכנית הגנה מיוחדת לעיר, וגייס כוחות לאבטחה היקפית בקו הבתים מסביבה".

תגובות

127
93
קול קרא !!
16.01.24

עלובי חיים

1
צבי
16.01.24

עלובי החיים, זה אתה ושכמותך. עלוב בריבוע.

92
שגית
16.01.24

למה להגן עליהם? שאלוהים שלהם ישמור עליהם. לא לתת להם כספים ולהעמיד אותם לדין איפה בן גביר לגנות אותם?

1
אין עוד מלבדו
16.01.24

תגובה מטופשתתת ביותר אלורין ששומר עליהל שומר גל על החיילים בעזה רק ענין של השתדלות זה שיש כמה מטומטמים בציבור אז גם בחילונים יש מטומטמים וגם בדתיים ...ובכל מקום יד כאלה שלא חישבים לפני שפעלים אבל קודם לפני שאת מחפשת את מי להעמיד חדין תתפללי לאלה שחטופים שם וסובלים ממרצחים שצריך להעמיד לדין ותאספי בשבילם זכויות ולא חובות

2
ק
21.01.24

לגבי "התגובה המטופשת" כדאי לבדוק את האיות בתגובות לפני שמפרסמים אותן. חשוב להתפלל לשלום החיילים והחטופים, מי שפוגע בחייל בודד או בכוחות צה"ל עובר עבירה ואמור להיענש. גיוס של אנשים בריאים (גם לשירות לאומי) ,מכל המגזרים (הסיסמא צריכה להיות ביטוח לאומי רק לאדם בריא ששירת בצבא או בשירות לאומי) עשוי לפתור חלק מהבעיה של פגיעה והצקה לכוחות הביטחון

91
הרב קוקו
16.01.24

יותר טוב לא מגיע להם כלום שיסתדרו לבד