נתניהו: סיכלנו שורה ארוכה של פיגועי טרור - סרוגים
מבצע צוק איתן

נתניהו: סיכלנו שורה ארוכה של פיגועי טרור

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודה לראש השב"כ על החיסול המוצלח שהביא לפגיעה בראשי החמאס בעזה. "מבצע 'צוק איתן' יימשך עד להשגת יעדו - השבת השקט לתקופה ממושכת לאזרחי ישראל תוך פגיעה משמעותית בתשתיות הטרור"

נתניהו: סיכלנו שורה ארוכה של פיגועי טרור
  הבית המופצץ של מוחמד דף (פלאש90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס היום (ה') לחיסול בכירי החמאס בעזה.

"המודיעין יוצא הדופן שהביא השב"כ בזכות עבודה מאומצת ומקצועית יחד עם יכולת הביצוע המדוייקת של צה"ל אפשר לנו לקבל את ההחלטה להוציא לפועל את המבצע לפגיעה בראשי חמאס שתכננו פיגועים קטלניים נגד אזרחי ישראל. בשמי, ובשם כל אזרחי ישראל אני מודה לאנשי השב"כ, לראשי היחידות המודיעיניות והמבצעיות ולעומד בראש הארגון, יורם כהן.", אמר נתניהו.

ראש הממשלה נתניהו מברך את ראש השב"כ (צילום: לע"ם)

מוקדם יותר היום פרסמנו בחדשות סרוגים כי צה"ל בשיתוף השב"כ חיסל במהלך הלילה שני מפקדי טרור בכירים בזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס, ראאד עטאר ומחמד אבו שמאללה, אשר שהו במבנה ברפיח. השניים הם מפקדי חטיבות רפיח ודרום הרצועה ואחראים בין השאר על חטיפת גלעד שליט ועל ניהול הקרבות במבצע 'צוק איתן' באזור רפיח וחאן יונס.

בתקיפה נוספת היום חוסל גם מרוואן עיסה בכיר נוסף בחמאס. יחד עם מוחמד דף שלמרות שאין אישור רשמי, כנראה חוסל גם הוא, מדובר במכה אנושה לשדרת הפיקוד הצבאי של החמאס.

"פעולה זאת מצטרפת לשורה ארוכה של פיגועי טרור שתכנן חמאס – וסוכלו. השב"כ וצה"ל פועלים כתף אל כתף במבצע "צוק איתן" כמו בכל ימות השנה, ודבר זה מהווה נדבך חושב לביטחון מדינת ישראל ואזרחיה.", אמר נתניהו, והוסיף "מבצע "צוק איתן" יימשך עד להשגת יעדו – השבת השקט לתקופה ממושכת לאזרחי ישראל תוך פגיעה משמעותית בתשתיות הטרור."

גם שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, התייחס לחיסול ואמר: "המפקדים בחמאס שחוסלו הלילה אחראים לפיגועים קשים נגד אזרחי ישראל וחיילי צה"ל, בין היתר גם לחטיפת גלעד שליט. זהו הישג מודיעיני ומבצעי גדול מאוד של צה"ל והשב"כ, שפועלים לילות כימים כדי למען ביטחונם של אזרחי ישראל, ועל כך הערכתי הגדולה".

לדבריו: "נמשיך לרדוף ולפגוע בראשי חמאס בכל עת ובכל מקום בו יהיו. מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל – דמו בראשו. יידעו ראשי חמאס כי לא ננוח ולא נשקוט עד אשר נניח עליהם את ידנו".

עוד הוסיף יעלון: "המערכה הזו היא ארוכה, ונדרשים לה המשך אורך רוח, סבלנות, נחישות ועמידה איתנה. אנו פועלים באחריות ובשיקול דעת מתוך מטרה אחת: להשיב את השקט והביטחון לאזרחי ישראל בכלל ולתושבי הדרום בפרט. לא נתפשר על כך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מצביע לבית היהודי, תומך בנתניהו
איציק | 21-08-2014 15:40
אני חייב להביע את תודתי והערכתי לראש הממשלה על תפקודו בניהול מבצע צוק איתן. רואים את תבונתו, השקעתו, חוכמתו, ניסיונו ורייאתו הכוללת בעת האחרונה. זה נותן לך הרגשה של ביטחון ואמונה בתקופה לא פשוטה. מתפלל שכך ימשיך.