ג'וני סרוג'י מונה לתפקיד בכיר בחברת אפל

ג'וני סרוג'י מונה לתפקיד בכיר בחברת אפל

ג'וני סרוג'י, ערבי-ישראלי שקודם לתפקיד סגן נשיא בכיר לטכנולוגיות חומרה באפל. "ג'וני מוביל את כל הארכיטקטורה והפיתוח של רכיבי סיליקון, הכוללים מגוון רחב של מכשירים וטכנולוגיות", נאמר בהודעת החברה

author-image
היסטוריה: ישראלי מונה לתפקיד בכיר בחברת אפל
  חנות אפל (צילום: שאטרסטוק)

ג'וני סרוג'י, חיפאי בוגר הטכניון, קודם לתפקיד סגן נשיא בכיר לטכנולוגיות חומרה באפל. בהודעה של אפל נאמר כי "ג'וני מוביל את כל הארכיטקטורה והפיתוח של רכיבי סיליקון, הכוללים מגוון רחב של מכשירים וטכנולוגיות", כך דווח הבוקר (ראשון) ב'ישראל היום'.

סרוג'י הצטרף לאפל בשנת 2008 כמנהל בכיר ביחידת המעבדים למכשירים ניידים, ובשנת 2011 מונה לסגן נשיא בחטיבת המעבדים של אפל. במשרד הפטנטים האמריקני רשומים על שמו שני פטנטים – העוסקים במתודולוגיות לפיתוח שבבים, ומאפשרים בין השאר ביצוע סימולציות שיכולות להקטין את צריכת האנרגיה של המעבדים המוגמרים.

כשהגיעה חברת אפל לישראל, ביקש ראש עיריית חיפה יונה יהב להביא את אפל לחיפה. הוא ביקש לראות את מנהל אפל ישראל ונאמר לו שישלחו לו את מספר 3 באפל העולמית. ראש העיר התרגש לקראת הבכיר. כשהגיע אליו החל יונה יהב לדבר באנגלית, אך הבכיר אמר לו בעברית צחה: "אין צורך לדבר באנגלית. קוראים לי ג'וני סרוג'י, ערבי וישראלי אך בעיקר חיפאי מרחוב עבאס. חיפה נתנה לי את כל מה שיש לי ואני בא להחזיר".

בתפקיד החדש אחראי סרוג'י לבקרה ולאספקה של טכנולוגיות חומרה, כולל מעבדי אפליקציות, בקרי אחסון, קישוריות ועוד, ומערכי מעבדים המניעים רבים ממוצרי אפל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא ישראלי. ערבי
| 18-08-2014 11:51