ח"כ שולי מועלם מועלם: "לא אופתע אם זועבי תחפור מנהרה מהבית לכנסת"
חטיפת בחורים גוש עציון

ח"כ שולי מועלם מועלם: "לא אופתע אם זועבי תחפור מנהרה מהבית לכנסת"

חברת הכנסת מהבית היהודי התייחסה להחלטה להשעות את זועבי לחצי שנה ממליאת הכנסת. "אין דרך אחרת בה היא תפגוש שוב את מליאת הכנסת"

מועלם: "לא אופתע אם זועבי תחפור מנהרה"
  חנין זועבי. תחפור מנהרה? (צילום: פלאש 90)

ההחלטה שהתקבלה היום (שלישי) על ידי ועדת האתיקה של הכנסת, להדיח את חברת הכנסת, חנין זועבי (בל"ד), למשך חצי ממליאת הכנסת, הביאה רבים מהמערכת הפוליטית, בעיקר מהימין, להביע את שביעות רצונם מהמהלך. לפני שעה קלה התייחסה חברת הכנסת, שולי מועלם (הבית היהודי), ואמרה: "אני לא אופתע, אם חנין זועבי תתחיל בקרוב לחפור מנהרה מהבית שלה לכנסת, משום שאין דרך אחרת בה היא תפגוש שוב את מליאת הכנסת". נראה שבדבריה רומזת מועלם לתמיכתה של זועבי בארגון הטרור חמאס אשר חפר עשרות מנהרות לתוך שטח ישראל בכדי לבצע טבח.

כזכור, לפני כחודש וחצי אמרה חברת-הכנסת חנין זועבי כי החוטפים של שלושת הנערים שנעשו בסופו של דבר גם לרוצחיהם, "הם לא טרוריסטים. הם אנשים שלא רואים שום פתח לשנות את המציאות שלהם והם נאלצים להשתמש באמצעים האלה, עד שישראל תתפכח קצת, עד שהאזרחים של ישראל והחברה תתפכח קצת ותרגיש את הסבל של האחר".

בעקבות הדברים קמה סערה. שר החוץ אביגודר ליברמן תקף בחריפות את חנין זועבי, לאחר שהביעה הזדהות עם חוטפי שלושת הנערים. "לא רק החוטפים הם טרוריסטים גם חנין זועבי היא טרוריסטית", כתב ליברמן. "דינם של החוטפים ודינה של המסיתה מעודדת החטיפות זועבי צריך להיות זהה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
זועבי
גל | 03-08-2014 16:06
איפה שפנפניהו למה הוא לא מתערב