כצל'ה: "תבקשו סליחה שגירשתם אותנו מגוש קטיף"

כצל'ה: "תבקשו סליחה שגירשתם אותנו מגוש קטיף"

חבר הכנסת לשעבר יעקב כ"ץ דורש מצוות החווה לבקש "סליחה שגירשנו אתכם תושבי קטיף, סליחה שעבדנו על עם ישראל, סליחה שעבדנו על תושבי תל אביב"

author-image
"תבקשו סליחה שגירשתם אותנו מגוש קטיף"
  כצל'ה. צוות החווה אשם (צילום: פלאש 90)

ירי הרקטות לערי המרכז, כך נראה, התאפשר לאחר גירוש תושבי גוש קטיף. לאחר שיו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, אמר אמש כי יורים עלינו טילים מהשטחים שפינינו, גם חבר הכנסת לשעבר, יעקב כ"ץ אומר דברים דומים ומפנה את האשמה לצוות החווה: "כל צוות החווה.תבקשו סליחה. באמת. תבקשו סליחה".

כ"ץ דורש מצוות החווה לבקש "סליחה שגירשנו אתכם תושבי קטיף, סליחה שעבדנו על עם ישראל, סליחה שעבדנו על תושבי תל אביב".

עוד מוסיף כ"ץ: "עכשיו, אחרי שהתפוצצו עשרות אלפי טילים שנורו מחורבות גוש קטיף, תאמרו: "לא ידענו שזה יגיע גם אלינו הביתה לת"א, אבל עכשיו כשזה נוחת גם עלינו, אנחנו מבקשים סליחה מתושבי תל אביב. תבקשו: סליחה סליחה סליחה. יאללה, הגיע הזמן".

במהלך הלילה, אחרי יום שבו נורו לישראל יותר מ-150 רקטות – בהן גם רקטות ארוכות טווח לירושלים וגוש דן – נשמעה שוב אזעקה לבאר שבע. סמוך לשעה 1:20 נורו שלוש רקטות לעבר העיר. כולן התפוצצו בשטחים פתוחים, אין נפגעים.

אתמול יירטה מערכת כיפת ברזל שתי רקטות שנורו לעבר גוש דן. הרקטה הראשונה נורתה בסביבות 19:00 ויורטה מעל ראשל"צ, השנייה יורטה לקראת השעה 21:30. לקראת השעה 22:00 נשמעה אזעקה בירושלים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ולהסכים לקבל ולבקש 120 מיליון שקל לפינוי גבעת האולפנה
לא צריך לבקש סליחה על הבוגדנות בהתיישבות ? | 09-07-2014 22:52
2
האיש כנראה מנותק
יהודי | 10-07-2014 12:14
אף אחד לא הבטיח לך שלום וביטחון מעזה! זה היה מהלך חד צדדי בנוסף אם לא הבנת, תאר לך מה היה קורה לתושבי הגוש אם הם היו עדיין שם
3
תבקשו סליחה מבכל רוכשי גבעת האולפנה שרומו על ידכם
לא נשכח לכם ולא נסלח לכם | 11-07-2014 9:19
הרב שלך מטיף יום יום למסירות נפש על ארץ ישראל אבל שזה מגיע לכיס של המשפחה שלו הוא כבר לא עומד בפיתוי ומורה לכולם להתפנות מרצון ובשקט בתמורה לבניית בנינים לעמותות שהוא מחזיק והיכל חדש לישיבה שלו הכל ביזנס גם את האמונה שלכם הפכתם לביזנס לא פלא שאחרי הצעד המכוער שלכם ארץ ישראל בסכנה
4
תגיד לחברים שלך מבית אל לבקש סליחה מכל ההתיישבות בארץ
גרשון | 11-07-2014 10:19
אתם אלה שהמצאתם את הנוסחא פינוי מרצון תמורת כספים הרב שלך כבר הבין את הטעות שלו והתפטר מתפקידו הציבורי כרב ישוב הגיע הזמן שגם אתם תקחו אחריות ותתפטרו מכל תפקיד ותפסיקו להשמיע את דעותיכם המתחסדות הרי אם זה היה תלוי בכם גם את גוש קטיף הייתם מפנים תמורת כספים בשבילכם