לפני כל דבר אחר – אנחנו עוסקים בבני אדם.
לבני אדם יש אישיות, זהות, רגשות, עולם קיומי, אנושיות. לא דורכים. לא רומסים. לא פוגעים. לא מעליבים.
עוד באותו נושא
הווידוי של יאיר שרקי | הרב יוני לביא בשו"תהרב יוני לביא

הדבר אינו סותר את החובה לקיים את הברית בינינו ובין הקב"ה. הדבר אינו מונע את ההתפלמסות האידיאולוגית. הדבר אינו אוסר את המחלוקת. את ההתנגדות. את המאבק הרוחני. את הדברים החשובים האחרים.
אבל לעולם יש לזכור כי אנו עוסקים בבני אדם.
=======
המאמר פורסם בקבוצת 'זיקים' בה הרב שרלו מפרסם מדי יום מאמר קצר בענייני השעה





תגובות
מושהו שאל מה דעתך? מה אתה נדחף לכל מקום?
אולי מספיק עם הרפורמי הרבאי של הקריב חלאה תת אנוש,חסרים רבנים שאתם מביאים דעות של רפורמיסטים כמו זה, והבן של סתיו החלול,ועוד כל מיני חלולים לא ראוים,
אים הומו שישמור את זה לעצמו מה כל העולם והתקשורת ואנחנו צריכים לדעת שהו הומו מה הוא רוצה שנחגוג איתו מה חסר לנו צרות.שהוא בה אילנו אים הצרות שלו יש לו בעיה שיטפל בה
המכוער הזה המזוקן הרפורמי מחפש בן זוג שיתקע אותו אבל לפי הכיעור שלו מאוד קשה,רק עיור יתרצה,
תגובה לא עניינית שלא מכבדת את המקום ואת המרחב הציבורי.