ישראל שלי לאפיפיור: אל תעודד טרור - סרוגים

ישראל שלי לאפיפיור: אל תעודד טרור

יו"ר תנועת ישראל שלי, שרה העצני כהן: "כמדינה דמוקרטית אנו מקדמים בברכה את בואו של האיש החשוב ביותר בעולם הנוצרי, ומקווים שהוא נושא איתו מסר של תקווה לעתיד האזור, ולא מסר שמעודד את הטרור"

author-image
ישראל שלי לאפיפיור: אל תעודד טרור
  המודעה שפרסמה תנועת 'ישראל שלי'

האפיפיור פרנציסקוס הגיע הבוקר לביקור בישראל, שם הוא היה צפוי להיפגש עם משפחות אסירים בבית לחם.

לפי תנועת ישראל שלי, פגישה זו אינה מהווה גשר לדו קיום אלא מביעה הבנה והסכמה עם תופעת המתאבדים ונותנת לגיטימציה לטרור האסלאמי בעולם ונגד ישראלים בפרט.

באמצעות ביקור משפחות המחבלים בבית לחם מעודד האפיפיור את הטרור ואינו מקדם את שלום באזור.

יו"ר תנועת ישראל שלי, שרה העצני כהן אמרה הבוקר : "האפיפיור הדגיש את מסר השלום בביקורו ופגישה עם משפחות מחבלים עם דם על הידיים, שרצחו ילדים ואזרחים חפים מפשע מעמידה את המסר של השלום בסימן שאלה. כמדינה דמוקרטית אנו מקדמים בברכה את בואו של האיש החשוב ביותר בעולם הנוצרי, ומקווים שהוא נושא איתו מסר של תקווה לעתיד האזור, ולא מסר שמעודד את הטרור. אנו קוראים לאפיפיור ולראשי המשלחת לבטל את הפגישה עם משפחות המחבלים ולא לתת לגיטימציה דתית נוצרית לטרור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
...
| 26-05-2014 20:21
הקב"ה בוכה ואומר... על כבודכם מחיתם על כבודי לא מחיתם - מחאה גלויה נגד שמואליק רבינוביץ שעשה מעשה נבלה שאיפשר לאפיפיור The Pope להתייצב מול הכותל המערבי עם צלב בעודו. הנבלה סרוחה שאיפשר לאפיפיור-pope (אבי אבות הטומאה) להתייצב מול הכותל המערבי עם צלב בעוד שמולו ולא כיסה את הצלב, אם הוא לא היה מכסה את הצלב במקום כלשהו וכך גם בכותל, זה היה כואב לי מאוד על שמאפשרים לו להתייצב ככה מול הכותל המערבי אבל לא הייתי בא בטענות לרב הכותל הרב שמואל רבינוביץ, הוא היה בודאי טוען כי אין בכוחו לעשות כאן דבר. אבל כשמצאנו כי הוא כיסה את הצלב בהר הבית בשל כבוד למוסלמים ואף כיסה את הצלב כשהוא היה מול פני הרב שמואל רבינוביץ ומול הציבור היהודי שם, אבל כאשר התייצב מול הכותל המערבי שם הוא היה עם הצלב ושמואל רבינוביץ לא הבין כי עליו היה למחות מחאה גדולה? מפני שיש בכך חילול ה’ ופגיעה קשה בכבודו של קודשא בריך הוא, כאילו על כבודו של רב הכותל צריך לכסות את הצלב אך על כבודו של הקדוש ברוך הוא כאן זה לא משנה כלל, זה מעשה שחייב לזעזע כל יהודי אם הייתי שם לא רק שהייתי מוחה בכל כחי, הייתי קם ועוזב את המקום תוך גילוי דעת, כי כבודו של הקב”ה קודם לכבודו של רב הכותל-שמואליק, ואדרבה, לכסות היה צריך גם כאן וגם כאן, אי הצבת תנאים מוכיח כי משהו חולה מאוד בכח היהודי. המוסלמים הציבו תנאי קודם למעשה שאם הוא בא להר הבית עליו לכסות את הצלב והוא אכן עשה כך, ואילו בכותל המערבי מותר לו לבא עם צלב על דבר שכזה ציפיתי שנשמע קול מחאה אני כאן מוחה מחאה גדולה: אני רואה בזה מעשה חמור חילול ד’ ופגיעה קשה וגסה בקדושת המקום ובקב"ה, ואעיר כאן לרבה של הכותל, בתפקיד שלך יש הרבה רגעים לא נעימים, ואם אתה רב אמיתי היה עליך להוכיח זאת כאן, כשלא נעים, זה היה מרים אותך ומוכיח כי אתה ראוי לתפקיד, להתחנף להתרפס לשחק מה יפית בפני מבקשי נפשנו בפני עבודה זרה, ככה נהגו מי שגרמו שאלפים ורבבות הובלו לשחיטה. וידוע לנו שאתה (שמואליק) הוא זה שרוצה ששליטת "מירון" דהיינו מקום הקדוש של הרשב"י שיעבור למדינה הטמאה - מדינת איזראל ר"ל, לעשות דבר כזה שייך רק לערב-רב. וד"ל!!!!!