מזעזע: ערבים הופכים את מקום המקדש למזבלה - סרוגים

מזעזע: ערבים הופכים את מקום המקדש למזבלה

יהודים שסיירו הבוקר בהר הבית צילמו רכב לטאטוא רחובות מרוקן את אשפתו במקום העזרה של בית המקדש. צפו במהומה שהתחרשה בהר ואת תגובת השוטרים האדישה למצב

מזעזע: ערבים הופכים את מקום המקדש למזבלה
  רכב האשפה במקום העזרה (צילום מסך)

שער האשפות, הגרסה המודרנית.

קבוצת יהודים שעלו לאחרונה לסיור בהר הבית בסיור שאורגן ע"י ארגון הסטודנטים מחיפה – 'חזון לאומי', נתקלו במהלך שהותם ברכב לטאטוא רחובות, העומדת לשפוך את תכולתה על מערום אשפה בדיוק במקום העזרה של בית המקדש. העולים ניסו להעיר את תשומת הלב של השוטרים שלוו אותם, אך אלו היו עסוקים בלצלם את קבוצת היהודים.

בסרטון נראית קבוצת העולים שהגיעה מחיפה, יוצרת מהומה ודורשת לקבל את פרטיו המלאים של נהג רכב הניקיון, אך השוטרים המוסלמים מנעו זאת. השוטרים אף סרבו לתת את הפרטים שלהם עצמם, למרות הבקשות של המתפללים היהודים.

בארגוני המקדש מגנים את התופעה ואומרים כי אט אט הר הבית מקום מקדשנו הופך למזבלה ממש כמו חירייה. "יום יום רכבי האשפה של הוואקף מרוקנים שם שאת אשפתם ומזבלים את הר הבית, הופכים אותו לאתר זבל גדול ואין פוצה פה. מדהים לראות כי החוק בהר הבית הוא לכיוון אחד, אם יהודי מתפלל במקום עוצרים אותו, אך מוסלמי ששופך שם זבל כמותי, השוטרים מעלימים ממנו עין."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
איפה ההנגה שלנו?
מושי | 11-05-2014 17:09
2
על כבודכם מחיתם על כבודי לא מחיתם
אסף פריד | 11-05-2014 21:06
חרפה
3
יהודי
יהודי | 12-05-2014 10:05
בס"ד ימח שמם וזכרם של כל הערבים!,גויים!,מוסלמיים!.יבוא בעזרת ה משיח בן יוסף וינקה את העולם מכל מי שלא יהודי! לעשות נקמה!