הפורום המשפטי לחולדאי: בטל את יום הזכרון הפלסטיני - סרוגים

הפורום המשפטי לחולדאי: בטל את יום הזכרון הפלסטיני

הפורום המשפטי למען ישראל פנה לראש העיר תל אביב כדי שזה ימנע פגיעה ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ויבטל טקס המחבר בין חיילי צה"ל לבין מחבלים מרצחים

הפורום המשפטי לחולדאי: בטל את יום הזכרון הפלסטיני
  חללי צה"ל ומחבלים רוצחים (מודעת האירוע)

הפורום המשפטי למען ישראל פנה לעירית תל אביב ותבע מראש העיר למנוע הערב (א') קיום ארוע במרכז הירידים בתל אביב (גני התערוכה) מטעם ארגון "לוחמים לשלום". מטרת האירוע על פי מארגניו נועד "לחבר בתודעה בין חיילי צהל אשר מתו למען הגנת המולדת ובין מחבלים מרצחים אשר פגעו באותם חיילים."

עו"ד תומר ישראל, ב"כ הפורום כתב כי הטקס אשר נועד לספק "התייחסות אמיתית לאובדן ולשכול של שני הצדדים" נוגד את הרוח עליה קמה ומתקיימת מדינת ישראל, ונוגד את מהותו של יום הזיכרון. והעמותה המארגנת את הטקס, הנה עמותת שמאל קיצונית אשר קוראת "להקמתה של מדינה פלסטינית עצמאית שבירתה ירושלים המזרחית."

לדבריו: הטקס האמור נוגד את הקבוע בסעיף 1(א) לחוק יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל לפיו: "ד' באייר הוא יום זכרון גבורה ללוחמי צבא-הגנה לישראל שנתנו נפשם על הבטחת קיומה של מדינת ישראל וללוחמי מערכות ישראל שנפלו למען תקומת ישראל, להתייחדות עם זכרם ולהעלאת מעשי גבורתם."

עו"ד ישראל כתב כי "מרכז הירידים הינה חברה עירונית. קיום אירוע כזה בחסות העירייה, ושימוש בכספי ציבור התושבים למטרה זו – לבד מהפרת החוק – אינו ראוי ואינו מכבד את זכר הנופלים, וזאת בלשון המעטה." ותבע את ביטולו של האירוע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
להעמיד לדין על שיתוף פעולה עם האויב ותמיכה בארגון טרור.
אסי | 05-05-2014 12:49