השר כץ מזהיר מפני "ברית לא קדושה" בין דרעי לטיבי - סרוגים

השר כץ מזהיר מפני "ברית לא קדושה" בין דרעי לטיבי

שר התחבורה: "בכנסת נרקמת כעת ברית בלתי קדושה של אינטרסים בין בוז׳י הרצוג, אריה דרעי ואחמד טיבי - נגד חוקי המשילות. האינטרס של מדינת ישראל ברור: צמצום מספר המפלגות, הקטנת גודל הממשלה והגברת יציבותה"

השר כץ מזהיר מפני "ברית לא קדושה" בין דרעי לטיבי
  שר התחבורה. "ברית לא קדושה" (צילום: פלאש 90)

שר התחבורה ישראל כץ מכנה את שיתוף הפעולה שנרקם בין סיעות האופוזיציה "ברית לא קדושה" ומזהיר מפניה. לדברי כץ, "בכנסת נרקמת כעת ברית בלתי קדושה של אינטרסים בין בוז׳י הרצוג, אריה דרעי ואחמד טיבי – נגד חוקי המשילות. האינטרס של מדינת ישראל ברור: צמצום מספר המפלגות, הקטנת גודל הממשלה והגברת יציבותה כדי ששמי שנבחר יוכל לשלוט. כל היתר זו פוליטיקה".

לדברי כץ, דווקא היציבות הקואליציונית סייעה לו להעביר חוקים חשובים. "העובדה שאני מכהן כשר תחבורה מזה חמש שנים, אפשרה לי לבצע פרוייקטים רבים בתחום התשתיות ולהוביל רפורמות חשובות באויר, בים וביבשה, מול גופים בעלי עניין,שניצלו בעבר את תחלופת השרים וחוסר יציבות הממשלה".

01

דרעי וגלאון, השבוע (צילום: פלאש 90)

הבוקר אמר יו"ר ש"ס אריה דרעי כי יפעל להחלפתו של בנימין נתניהו ביצחק הרצוג, יו"ר העבודה. "בשנה הזאת של האופוזיציה השיחות הארוכות עם ראשי האופוזיציה כמו שלי, בוז'י ועם זהבה גלאון – מצאנו הרבה יותר מהמשותף ממה שיש עם אחינו מהימין. שם ראית פחות שנאה, ראית יותר התחשבות, יותר נכונות ללכת אחד לקראת השני. זה הרבה מעבר של מחאת אופוזיציה. לדעתי מדובר בשותפות ארוכת טווח, שמחפשת את המשותף ולא רק את המפריד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ברית לא קדושה בין החרדים לליכוד
חרדי | 12-03-2014 9:24