קבוצת פרטנר בתוצאות מרשימות ברבעון השני לשנת 2022 - סרוגים

קבוצת פרטנר בתוצאות מרשימות ברבעון השני לשנת 2022

קבוצת פרטנר מדווחת על רווח נקי של 47 מיליון ש"ח ועלייה של 30% ב-EBITDA ברבעון השני לשנת 2022 | אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "אנו שמחים על התוצאות הטובות"

קבוצת פרטנר בתוצאות מרשימות ברבעון השני לשנת 2022
  (צילום: מיכה לובטון)

קבוצת פרטנר מדווחת על רווח נקי של 47 מיליון ₪ ועלייה של 30% ב-EBITDA ברבעון השני לשנת 2022. ה-Adjusted EBITDA מציג שיא של 7 שנים והסתכם ל-276 מיליון ₪, עלייה של 30% לעומת רבעון מקביל ההכנסות מציגות שיא של 6 שנים והסתכמו ב-859 מיליון ₪ ההכנסה הממוצעת למנויי סלולר (ARPU) עלתה לראשונה זה 5 רבעונים והסתכמה ב-49 ₪.

מצבת מנויי הסלולר עומדת על כ-3.1 מיליון נכון לסוף הרבעון; עלייה של 32 אלף מנויים ברבעון השני. מספר משקי הבית המחוברים לתשתית הסיבים האופטיים עומד על 866 אלף נכון להיום; עלייה של 67 אלף מנויים ברבעון השני. מצבת מנויי הסיבים האופטיים עומדת על 258 אלף נכון להיום; עלייה של 17 אלף מנויים ברבעון השני.

עיקרי תוצאות רבעון שני 2022 (בהשוואה לרבעון שני 2021)

ההכנסות מציגות שיא של 6 שנים והסתכמו ב-859 מיליון ₪, עלייה של 2% בהשוואה ל-840 מיליון ₪ ברבעון השני לשנת 2021.

ההכנסות משירותים הסתכמו ב-706 מיליון ₪, עלייה של 9% בהשוואה ל-649 מיליון ₪ ברבעון השני לשנת 2021, הודות לעלייה בהכנסות משירותי נדידה ומצמיחה במנויי סלולר וסיבים אופטיים.

ההכנסות מציוד הסתכמו ב-153 מיליון ₪, ירידה של 20% בהשוואה ל-191 מיליון ₪ ברבעון השני לשנת 2021, זאת בין היתר לאור החלטת החברה לעבור למודל השכרת נתבי אינטרנט ללקוחות פרטיים במקום מודל מכירה.

ה-Adjusted EBITDA מציג שיא של 7 שנים והסתכם ל-276 מיליון ₪, עלייה של 30% בהשוואה ל-209 מיליון ₪ ברבעון השני לשנת 2021.

הרווח הנקי הסתכם ב-47 מיליון ₪, עלייה של 38 מיליון ₪ בהשוואה ל-9 מיליון ₪ ברבעון השני לשנת 2021.

היקף החוב נטו הסתכם ב-706 מיליון ₪, עלייה של 36 מיליון ₪ בהשוואה ל-670 מיליון ₪ ברבעון השני לשנת 2021.

ההכנסה הממוצעת למנויי סלולר (ARPU) עלתה לראשונה זה 5 רבעונים והסתכמה ב-49 ₪, עלייה של 2% בהשוואה ל-48 ₪ ברבעונים הקודמים.

שיעור הנטישה (Churn rate) של מנויי הסלולר (בנטרול חבילות של משרד החינוך) ירד ל-6.6%, בהשוואה ל 7.4% ברבעון השני לשנת 2021.

בסיס מנויי הסלולר של החברה הסתכם בכ-3.1 מיליון מנויים, עלייה של 32 אלף מנויים ברבעון השני. נתח השוק הסלולרי של החברה מוערך ב-28%, בהשוואה ל-27% בסוף הרבעון השני לשנת 2021.

משקי בית בבניינים מחוברים לתשתית הסיבים האופטיים (Homes Connected) הסתכמו ב-837 אלף, עלייה של 67 אלף ברבעון השני. נכון למועד פרסום הדו"חות, לפרטנר 866 אלף משקי בית בבניינים מחוברים לתשתית הסיבים האופטיים.

בסיס מנויי סיבים אופטיים הסתכם ב-250 אלף מנויים, עלייה של 17 אלף מנויים ברבעון השני. נכון למועד פרסום הדו"חות, לפרטנר 258 אלף מנויי סיבים אופטיים.

בסיס מנויי אינטרנט מבוסס תשתית הסתכם ב-395 אלף מנויים, עלייה של 8 אלף מנויים ברבעון השני.

בסיס מנויי טלוויזיה שומר על יציבות והסתכם ב-224 אלף, ירידה של אלף מנויים בלבד ברבעון השני, זאת על אף עליית המחירים שהובילה החברה במגזר זה (ברבעון השני של שנת 2021 מחקה החברה כ-21 אלף מנויי טלוויזיה).

(קרדיט: כפיר סיוון)

אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "אנו שמחים על התוצאות הטובות המשקפות יציבות וצמיחה. נמשיך להשקיע בתשתיות ושירותי סיבים ודור 5 בכדי לתת ללקוחות שלנו יותר ערך"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו