לפיד: "נסיר את האיום מעל אזרחי ישראל" - סרוגים

לפיד: "נסיר את האיום מעל אזרחי ישראל"

גנץ: "המשימה היא להגן על יישובי ישראל ואזרחי ישראל – לא נאפשר לאף גורם לאיים או לפגוע. מי שינסה – יפגע". בשעה 18:30 תתקיים הערכת מצב ביטחונית

לפיד: "נסיר את האיום מעל אזרחי ישראל"
  (צילום: סיון שחר ענ

מבצע "עלות השחר": ראש הממשלה יאיר לפיד ושר הבטחון בני גנץ הוציאו הודעה משותפת בעקבות היציאה למבצע "עלות השחר".

(צילום: אוליביה פיטוסי\ פלאש90)

"צה"ל תקף לפני זמן קצר מטרות של הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. מדובר בפעולה שמטרתה הסרת איום קונקרטי על אזרחי מדינת ישראל ועל עוטף עזה ופגיעה במחבלים ובמשלחיהם. שיתוף פעולה מבצעי של צה"ל, גורמי המודיעין והשב"כ".

עוד באותו נושא

מבצע "עלות השחר" נגד יעדי הג'יהאד האסלאמי


19

ראש הממשלה, יאיר לפיד: "ממשלת ישראל לא תאפשר לארגוני הטרור לקבוע את סדר היום בעוטף עזה ולאיים על אזרחי מדינת ישראל. יידע כל מי שקם לפגוע בישראל כי אנחנו נגיע אליו. כוחות הביטחון יפעלו כנגד מחבלי הג׳יהאד האיסלאמי להסיר את האיום מעל אזרחי ישראל".

שר הבטחון, בני גנץ: "המשימה היא להגן על יישובי ישראל ואזרחי ישראל – לא נאפשר לאף גורם לאיים או לפגוע באזרחי ישראל. מי שינסה – יפגע".

בנוסף, בעקבות פעולת צה"ל ברצועה ייכנס ראש הממשלה לפיד הערכת מצב ביטחונית, יחד עם שר הביטחון בני גנץ, בשעה 18:30 בקריה בתל אביב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ראש הממשלה- לפיד....
עזרה | 05-08-2022 17:45
ראש הממשלה- לפיד. ההתייחסות בכותרת לא לעניין, והכתבה מספיק חשובה
2
התשתית המדינית והצבאית...
אליהו | 06-08-2022 20:36
התשתית המדינית והצבאית שאיפשרה לך את ההחלטה לצאת למבצע היא בזכות ביבי שפעל במשך השנים שנהיה בעליונות צבאית ועם הסכמים מדיניים.ואני רואה את זה כבזכותו בלבד.ממש אל תצפה לשיפור המצב האלקטורלי שלך ושאר עמיתך בשמאל אתה ובנט ושאר חברך סיכנו את עם ישראל וארץ ישראל במשך שנה עם התחברות לאוייבנו והתפללנו שלא תהיה הרפתקאה מדינית אומללה