נקבע תאריך הבחירות לראשות מועצת יש"ע - סרוגים

נקבע תאריך הבחירות לראשות מועצת יש"ע

שבועיים אחרי הודעת הפרישה של אלחייני, מועצת יש"ע קבעה תאריך לבחירת היו"ר המחליף שייקבע בהצבעה של המליאה המורכבת מראשי הישובים

נקבע תאריך הבחירות לראשות מועצת יש"ע
  (צילום: חיים גולדברג)

מועצת יש"ע מודיעה על תאריך לבחירות לראשות המועצה.

"לאור הודעתו של יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני על סיום תפקידו הוחלט הערב באסיפת ראשי מועצת יש"ע כי הבחירות לראשות מועצת יש״ע יתקיימו ב- 12/9/22. עוד הוחלט כי הגשת המועמדות לתפקיד יו״ר תתאפשר עד התאריך – 6/9/22".

הבחירות יתקיימו במשרדי מועצת יש״ע בהצבעה של ראשי הרשויות חברי האסיפה הכללית.

 

לפני כשבועיים הודיע אלחייני על פרישה מתפקידו, זאת על רקע הקריאות להדחתו מצד ראשי מועצות ביהודה ושומרון בשבועות האחרונים. עם זאת, אלחייני יישאר כראש מועצת בקעת הירדן.

עוד באותו נושא

יו"ר מועצת יש"ע הודיע על התפטרות מתפקידו


25

במכתב ששלח לראשי המועצות וחברי המועצה אלחייני כתב כי "לפני כ-3 שנים נבחרתי על ידיכם לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע. עם כניסתי לתפקיד, הצבתי לנגד עיניי את המשך תנופת פיתוח ההתיישבות ביהודה ושומרון ובקעת הירדן. ראיתי בתפקיד זה משימה לאומית ראשונה במעלה ועשיתי זאת מתוך אמונה עמוקה בחשיבות ההתיישבות לעתיד מדינת ישראל".

"במהלך השנים האחרונות הובלנו תכניות לפיתוח תשתיות ובנייה, לשמירה על ביטחונם של התושבים, ולהגדלת תקציבי הרשויות. באמצעות פעילות פרלמנטרית הצלחנו לקדם את האזור ולשמור על חיי תושבינו, ועל האינטרסים החשובים לעתיד כל מדינת ישראל" המשיך. "עשינו זאת במקביל למגפת הקורונה שהתפרצה לחיינו יחד עם מערכות בחירות חוזרות ונשנות. אני מסכם את הפרק הזה בתחושת סיפוק עמוקה נוכח הנושאים המשמעותיים שהצלחנו לקדם".

עוד באותו נושא

הלחץ עולה: אלחייני במכתב חריף לראשי האופוזיציה


166

בהמשך דבריו אלחייני התייחס למתיחות מול ראשי המועצות המזוהים עם הליכוד על רקע התמיכה שלו בממשלת בנט-לפיד כחבר במפלגת תקווה חדשה, שכללו קריאה פומבית להדחתו מצד מועצת קריית ארבע. "היו בינינו שיתופי פעולה רבים, אך גם חילוקי דעות" אמר. "בתוך כל זה פעלתי תחת צו מצפוני בלב שלם, על מנת לשמור על האינטרסים של תושבי יהודה ושומרון. אני רואה בכך זכות גדולה".

"לאור ההתפתחויות הפוליטיות במדינת ישראל וההליכה לבחירות נוספות, אבקש לסיים את כהונתי כיו"ר מועצת יש"ע ולהמשיך במלוא הזמן והמרץ למלא את תפקידי כראש מועצה אזורית בקעת הירדן" סיכם. "בהזדמנות זו אבקש להודות לכם שותפי לדרך, ולצוות הנפלא של מועצת יש"ע על הסיוע היום יומי במילי תפקיד חשוב זה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו