מפכ"ל המשטרה: "לא נרפה עד שנבין איפה מוישי" - סרוגים

מפכ"ל המשטרה: "לא נרפה עד שנבין איפה מוישי"

מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, קיים היום דיון בנושא מאמצי החיפוש אחד הנער הנעדר מוישי קליינרמן. שבתאי מסר: "אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא"

author-image
מפכ"ל המשטרה: "לא נרפה עד שנבין איפה מוישי"
  קובי שבתאי (קרדיט: דוברות המשטרה)

מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, קיים היום (רביעי) דיון הערכת מצב בתחנת מעלה אדומים שבמחוז ש"י בדבר מאמצי המשטרה לאיתור הנער מוישי קליינרמן.

במסגרת הערכת המצב שסיים המפכ"ל לפני מספר דקות, הוא קיבל סקירה רחבה בדבר פעילות משטרת ישראל, החקירתית והמבצעית למציאתו של משה.

עוד באותו נושא

משפחת קליינרמן: "המידע הזה לא היה צריך לדלוף"


29

מאז שהתקבל הדיווח במשטרת ישראל על היעדרותו, פועלת המשטרה סביב השעון ובכוחות גדולים בסריקות אחר משה ובמקביל נעשות פעולות חקירה רבות אשר רובן חסויות והן חוסות תחת צו איסור פרסום.

כבר לפני מספר שבועות ובמקביל לפעילות המשטרה, הוקם צוות חקירה מיוחד ביחידה המרכזית של מחוז ש"י ובשילוב אגף החקירות והמודיעין.

במקביל נמצאת המשטרה בקשר רציף עם משפחתו של משה וזו מעודכנת בהתפתחויות ככל שמאפשרת החקירה.

"אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא" אמר מפכ"ל המשטרה במסגרת הערכת המצב והוסיף: "משטרת ישראל כמו בכל מקרה של נעדר, בוודאי כזה שנמצא בסיכון, משקיעה מאמצים רבים בניסיון לאתר אותו. מחוז ש"י מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות".

שבתאי מסביר כי :"זוהי חקירה מורכבת שהחלה עם דיווח על היעדרותו, ולמרות שהוא נראה בעבר באזור מירון, אנו לא שוללים אף מקום ברחבי הארץ בו הוא עלול להימצא ובהנחות העבודה שלנו כל כיווני החקירה נבדקים ונקודת המוצא היא לכך שמוישי בחיים. אנו נמשיך במאמץ לאיתורו ובהשקעת הכוחות הגדולים לצד יתר משימות משטרת ישראל."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו