לוינסון התקשר והתעמת עם פלג: "האירוע הזה די מתיש" - סרוגים

לוינסון התקשר והתעמת עם פלג: "האירוע הזה די מתיש"

לאחר שחיים לוינסון אמר כי גיא פלג הוא תובע סידרתי, השניים התעמתו בתכנית של האחרון. פלג: "אני מתמודד בעצמי מול מנגנון מאורגן חזק. יש לזה אפקט, אנשים יודעים איפה הגבולות"

לוינסון התקשר והתעמת עם פלג: "האירוע הזה די מתיש"
  גיא פלג (צילום: משה שי/ פלאש 90)

את פתיחת התוכנית שלו, ברדיו 103 FM הקדיש גיא פלג לוויכוח שמתקיים בינו לבין עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון. לאחר הטענה של לוינסון כי פלג תובע סדרתי.

לוינסון להגיב לדבריו של פלג ואמר: "אני הקשבתי לפתיח של התוכנית, יש לנו מחלוקת לגיטימית ועניינית", אמר לוינסון בפתח דבריו, "אנחנו רואים גל, זה מגובה בנתונים של תביעות דיבה, והאירוע הזה מאוד מתיש. הנושא של תביעות דיבה מתנתק מחללית האם. זו המחלוקת שלי איתך – האם צריך לתבוע דיבה נגד כינויים?"

עוד באותו נושא

על השינויים בטלוויזיה שלנו: צוללים עם יוצר הקלנוע אודי ליאון


3

פלג הבהיר כי "אם תחזור על הדיבה זה לא עוזר לך", ולוינסון המשיך: "על קללה כמו קצין גיסטפו, הרי אף אחד לא חושב שהיית קצין גיסטפו באמת". בתגובה לאמירותיו, ביקש פלג לחדד את הדברים: "אני מצדיק אותך, גם אדם שלועג על האוזניים המהממות שלי, לא צריך לתבוע אדם שלועג למישהו על האוזניים. הוויכוח שלי איתך הוא אחר, הויכוח הוא מיהו חזק ומיהו חלש".

"לא מדובר פה באדם בודד שכתב קצין גסטפו אלא בהשתוללות מאורגנת, מתוזמנת של אלפים שכותבים את זה בעת ובעונה אחת", טען פלג, והוסיף: "מאות אלפים שמחליטים לבזות אותך, לאיים עליך. אני הקטן, אני צריך להילחם. הרי חברת החדשות לא תיתן לי את השירותים שנותן לי העורך דין. אני צריך להסביר לילדים שלי, אני צריך לשבת בערבים ולנקות את העמוד שלי בפייסבוק או באינסטגרם ולמחוק את המופרעים. זה הוויכוח בנינו. זאת שכתבה, לא היא כתבה, היא חלק ממנגנון ששולח אלפי מופרעים. אני לא ארצה שהגל הזה ישטוף אותי עוד הפעם"

חיים לוינסון (צילום: משה שי/ פלאש 90)

לוינסון טען מנגד כי "אני חושב שאתה אדם חזק, עובד בכלי התקשורת הכי נצפה וחשוב בישראל ובחדשות 12. השאלה עם האנשים האלו, כמו הגברת מאשקלון, האם הם מנצלים או מנוצלים. מי שמארגן את הכנופיות האלו חסין. השאלה אם לבוא לגברת או לאותו אדם שהוא בעצמו מנוצל על ידי אותם אנשים ולתבוע אותו".

"למה בחודשים האחרונים לא הגשתי אף תביעה?", שאל פלג בתגובה, והדגיש: "כשאני תובע ואחר כך יש פרסום לתביעה והגברת הזו שילמה לי 25 אלף ש"ח, אחרי שהמשפחה שלה התחננה והסביבה שלה יודעת שעם גיא פלג לא מתעסקים. לפתע יש לזה אפקט, גם לשיחה הזו יש אפקט – אנשים יודעים איפה הגבולות. הם מפחדים והם צריכים לפחד כי הם מסוכנים. לכן גם הגשתי תלונה במשטרה, ואם המשטרה הייתה מתייחסת ברצינות לתלונה שלי ייתכן שכבר עכשיו היה לה מאסר על תנאי או איזשהו עונש. בעולם הזה אני החלש".

בהמשך, ביקש לוינסון להזכיר למגיש כי "נתניהו שם שלט באיילון 'הם לא יחליטו' בשפה סופר מנומסת. מחר יכולים להפגין לך מול הבית בצורה חוקית. אבל לבוא ולתפוס אותם על מילה?". פלג תקף: "אתה טענת שאני מהלך אימים על אנשים מסכנים כאלו ואני בא ואומר לך שאני מתמודד בעצמי מול מנגנון מאורגן חזק ואינטליגנטי שקשה לי מאוד לתפוס אותם. אני החלש מולם, זה הוויכוח שלי מולך".

"היא לא ראש הארגון", ציין לוינסון, ופלג ביקש לשים את הדגש דווקא על השפעת התביעה: "היה אפקט לפעולה, ואפקט מרתיע כי אנשים מתחילים להיזהר. מבינים שאין לי אלוהים, שלא אכפת לי שחיים לוינסון יכתוב כל פעם 'גיא פלג תובע סדרתי'. נכון, אני החלש מול הארגון הזה שמחזיק עשרות אלפי חיילים, כוחי דל, האמצעים שלי מוגבלים אבל לפעמים יש לי הצלחות. אתה לא רואה את התמונה הכוללת, אתה לא רואה את הגל והארגון".

לוינסון סיכם: "אני רואה, גם אותי תוקפים. הזוהמה הזו שורצת גם אצלי ברשתות החברתיות. לתבוע מישהו שאומר עליי דבר שקר? לא יודע".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
14 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
גיא פלג מתקרבן....
מנחם | 11-05-2022 6:54
גיא פלג מתקרבן. אין בדל ראייה לטענתו על הסתה מאורגנת ומתוזמנות נגדו. פלג בסגנון דיבורו האלים, המתנשא, הלא מכיל, הפלגני, המסית שמושך אליו אש וזעם מצד רבים. איש בזוי ומומחה לחצאי אמיתות הגרועים משקרים.
איזו תגובה...
רוו | 11-05-2022 16:32
איזו תגובה מכילה, לא אלימה, לא מתנשאת ולא מסיתה. אתה יהודי מתוק דבש, לטבול בך תפוח כמה שאתה מתוק
2
גיא פשוט צודק - די !! אבל ממש די להסתה !!!
ירון | 11-05-2022 7:30
ניחן להתווכח אבל לא להסתה - יוביל למלחמת אחים ולהרס המדינה
3
הביביסטים מאמינים לכל...
רון | 11-05-2022 11:13
הביביסטים מאמינים לכל טירוף שמופיע להם בדף המסרים - כתוב שפלג נאצי? הם מייד מאמינים. לכן חשוב לתבוע את הנוכלים הביביסטים
@טרמינל 3 תגובה...
רון | 11-05-2022 16:13
@טרמינל 3 תגובה טיפוסית של ביביסט מתועב ושטוף שנאה
הטיסה לרוסיה...
טרמינל 3 ממתין לך מטוס מיוחד, להטיס את גופתך לרוסיה למיפגש עם החלאה שהשריצה חלאה כמוך, | 11-05-2022 15:07
הטיסה לרוסיה יוצאת בקרוב תתחיל להיתארגן למיפגש עם הכלבה שהמליטה אותך ומסרה אותך לאימוץ אצל זבלים שמאלנים,שקית ניילון וכמה פריטי לבוש, ולך לכל הרוחות גוי נוצרי ארור
4
פלג היה ונשאר...
דן | 11-05-2022 11:46
פלג היה ונשאר כלומניק
5
צדק ...
פ | 11-05-2022 13:32
צדק
6
תתחיל לחשוב...
מימי | 11-05-2022 15:26
תתחיל לחשוב אחרי כל העובדות שמתגלות במשפט של נתניהו שאולי גם אותך סיבבו בכחש שגם אתה היית שבוי בקוספציה שגויה זו לא בושה להודות בשגיאה.אני לא בעד לרדת על אנשים בלי קשר למה שאמרו אבל האזניים שלך זו לא העלבה זו עובדה והכל בהומור כן.
7
פלג אתה סתם...
אלי | 12-05-2022 0:17
פלג אתה סתם כתב ששונא ליכודנקים ומזרחים.
8
מסכים לגמרי עם...
ביביסט | 16-05-2022 7:51
מסכים לגמרי עם פלג.
9
הוא תובע אנשים????? איכס!...
אורח | 16-05-2022 9:55
הוא תובע אנשים????? איכס!
10
אף אחד לא...
אורי חדד | 16-05-2022 11:28
אף אחד לא פוחד ממך ואילו לא היית כתב בערוץ הנלוז הזההיו מכבדים אותך כאדם אבל מה לעשות שיש לך במה בסדר גודל של ערוץ ויש לך את האפשרות להשתלח בפריים טיים ?
11
מסכן גיא פלג...
קדי | 16-05-2022 16:44
מסכן גיא פלג , תוציאו לו את הממחטה לנגב את הדמעות . הוא טוען שהוא הקורבן . אתם מביהים את הצביעות הוא הקורבן בכל הסיפור הזה . הוא מי שמנצל אתהבמה התקשורתית שיש חו בםריים טיים להכםיש לשקר ולהנדס תודעה ולעוות את המציאות ולא ולהציג את האמת על הפרקליטות המושחתת כי הוא מקבל מהפרקליטות ומהמשטרה את הדיווחים ומשמש בתכלס כדובר שלהם , הוא המסכן הוא הקורבן . אן ם אפשר ניה להכניס לכחא כתב על הינדוס תודעה ועיוות המציאות ועשיית מניפולציה זה את גיא פחג השקרן הנוכל הרמאי וגונב הדעת שמשתמש בפלטפורמה של ערוץ 12 בשביל לשקר לקהל . נתחיל מזה שיבקש סליחה משרה נתניהו על פרשת העובדת החרדית שתבעה את שרה נתניהו ושהוא ניצל והשתמש בה ונתן לה פריים טיים לספר את ההתכללות שכביכול עברה . בפוכל בית משפט זרק את הגירסה שלה מהמדרגות וקבע שהיא לא אמינה ושתשלם רק 10 אלף כי בית משפט ריחם עליה כלכלית . האם גיא פלג שילם על עוגמת הנפש ששרה נצניהו עברה והושפלה בתוכנית שלו . האם גיא פלג ביקש סליחה . ההיפך הוא עוד טוען שנוא מאמין לעובדת . תארו לכם איזה שמחה היה לו ואיזה פולואפ הוא היה עושה אם בית משפט היה מאמין לעובדת הזו ומאשים את שרה . אבל כשזה לא ככה אזגיא פלג נעלם . לא מתנצל אפילו . וזה רק דוגמא אחת מתוך רבות . תארו לכם