נאום הרמטכ״ל בטקס מצטייני הנשיא - סרוגים

נאום הרמטכ״ל בטקס מצטייני הנשיא

הרמטכ"ל מברך בטקס מצטייני בית הנשיא, ולא שוכח שמאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה: "קבוצה נוספת, רובן הגדול מצטיינות. קבוצה שסמויה מן העין. אלו הן בנות הזוג של מפקדי צה״ל"

author-image
נאום הרמטכ״ל בטקס מצטייני הנשיא
  (צילום: פלאש90)

בשעה זו (חמישי) מתקיים טקס מצטייני בית הנשיא בבית הנשיא יצחק בוז'י הרצוג בירושלים.

הרמטכ"ל אביב כוכבי ברך את המצטיינים: ״מצטיינים יקרים, הניסיון מלמד, שהצטיינות איננה עניין רגעי, אלא משקפת תכונה עמוקה ומבוססת, שתפלס לכם דרך בהמשך חייכם.

עוד באותו נושא

בנט: באלף שנה לא דמיינתי שזו תהיה הממשלה


216

קבוצת מצטיינים נוספת, רובן הגדול מצטיינות. קבוצה גדולה, שקטה, שסמויה מן העין ומן התודעה. אלו הן בנות הזוג ובני הזוג של מפקדי צה״ל.

אין לכן מדים אבל אתן חלק מצה״ל, ולמרות שאין לכן דרגות, מבחינתנו אתן בדרגה בכירה ביותר ואתן קבוצה של מצטיינות. מפקדי צה״ל לא היו יכולים להתמקד במשימתם ללא הגיבוי והשותפות שלכן, והשותפות שלכן היא חלק מההגנה והביטחון שצה״ל מקנה לתושבי המדינה״.

נשיא המדינה יצחק הרצוג, אמר בטקס: "יש אור גנוז בעם שלנו, יש פה אנשים מדהימים בכל שכבות הציבור, בכל הקבוצות. המפגש הוא מאוד עצמתי".

"אתה רואה את החיבורים בין הישראלים. אתה רואה את המפגש עם בני אדם שבאים ולא משנה איזו נסיבות חיים יש להם, עם תחושת שליחות, לעשות טוב", אמר הנשיא.

"ביומיים המזוקקים האלה אתה פתאום מרגיש את זה", הוא הוסיף וסיפר: "אמרתי למיכל אתמול בלילה, תראי, זה מה שמחזיק את החברה הישראלית, משהו בתת מודע אומר לנו שיש לנו אור גדול וצריך להחזיק אותו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אתה טוב רק...
יוסי | 08-05-2022 16:42
אתה טוב רק בנאומים