נעצר החשוד המרכזי מאירוע הירי בניו יורק - סרוגים

נעצר החשוד המרכזי מאירוע הירי בניו יורק

אחרי יותר מ-24 שעות של מצוד, משטרת ניו יורק תפסה את פרנק ג'יימס - החשוד המרכזי באחריות לאירוע הירי בברוקלין שבו נפצעו 28 בני אדם. ג'יימס בן ה-63 נעצר במנהטן והועבר לחקירת המשטרה

נעצר החשוד המרכזי מאירוע הירי בניו יורק
  תחנת רכבת בברוקלין (צילום: שאטרסטוק)

הפעם זה רשמי: פרנק ג'יימס, החשוד המרכזי באחריות לאירוע הירי שנרשם אמש בתחנת הרכבת התחתית בברוקלין, נעצר הערב (רביעי) בתום מצוד נרחב של המשטרה. לפי הדיווחים בתקשורת האמריקנית, ג'יימס נעצר במנהטן והועבר לחקירה במטה המשטרה המרכזי בניו יורק.

במקביל דווח כי המשטרה מצאה את האקדח שבו ג'יימס השתמש באירוע, אשר לדבריהם נרכש באופן חוקי בשנת 2011 באוהיו. האקדח, יחד עם מסכת גז שנרכשה באתר איביי, שימשו כראיות שסייעו להגביר את החשדות נגד ג'יימס ולקבוע כי הוא האחראי לירי של לפחות 33 כדורים בתחנה אמש.

עוד באותו נושא

50,000 דולר למידע על החשוד באירוע הירי בארה"ב

כזכור, הבוקר פורסם כי ג'יימס בן ה-63 היה מעורב במתקפה האלימה שבה נפצעו 28 בני אדם – ובהמשך המשטרה עדכנה כי מדובר בחשוד המרכזי שעל פי ההערכות ירה ב-10 אנשים בתחנת הרכבת. מוקדם יותר היום דווח כי נעצר חשוד שהיה מעורב באירוע, אך במשטרה הבהירו כי לא היה מדובר בג'יימס.

על פי ההערכות במשטרה, ג'יימס נמלט מזירת הירי באמצעות רכב מושכר שחנה ליד תחנת הרכבת. מחקירת האירוע עלה כי ג'יימס שכר את הרכב בפילדלפיה וכי יש לו כתובות מגורים גם שם וגם בוויסקונסין.

כמו כן, הודיעו במשטרה כי נמצאו מספר פוסטים במדיה החברתית בהם ג'יימס הביע ביקורת כלפי ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס והביע זעם על נושא חסרי הדיור בעיר. לפי שעה, אין עדיין מניע ברור לאירוע, והוא לא נחקר כפיגוע טרור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו