שר הרווחה מפתיע: תומך בעונש מוות למחבלים - סרוגים

שר הרווחה מפתיע: תומך בעונש מוות למחבלים

מאיר כהן מיש עתיד סבור כי בפיגועים דרמטיים במיוחד, כמו שזה שהתרחש אתמול בעפולה, יש לאפשר הוצאה להורג של המחבל. "מקווה שיחוקק חוק כזה"

author-image
שר הרווחה מפתיע: תומך בעונש מוות למחבלים
  מאיר כהן, שר הרווחה (צילום: פלאש 90)

שר הרווחה, מאיר כהן (יש עתיד) מביע תמיכה בהוצאה להורג של מחבלים במצבים שהוא מגדיר "דרמטיים". בבוקר שלאחר רצח החייל עדן אטיאס הי"ד, אמר שר הרווחה כי במקרים דומים לפיגוע הדקירה שארע בעפולה, יש לאפשר הוצאה להורג את מבצעי הפיגוע. "אני אישית לגמרי תומך בעונש מוות במצבים כאלה. זו הצעת חוק שצריכה להיות מאוד דרמטית ולהפוך לויכוח סוער", אמר בראיון לתוכנית הבוקר של ערוץ 10.

כהן הביע תקווה "שבסופו של דבר יחוקק חוק של הוצאה להורג במקרים כאלה דרמטיים".

בעבר קראה ח"כ איילת שקד לחוקק חוק שיאפשר להוציא להורג מחבלים. "מדינת ישראל לא יודעת לשמור את רוצחיה בכלא. לצערי הרב אין מניעה שרוצחים כרוצחיה של משפחת פוגל, ששחטו בשנתם שלושה ילדים קטנים ורצחו זוג הורים, לא ישוחררו בעתיד. רק עונש מוות יכול לפתור זאת", אמרה שקד.

לדבריה, "עונש מוות קיים היום בבית הדין הצבאי, כל שדרוש הוא ליישם אותו. התביעה הצבאית צריכה לדרוש עונש מוות במקרים חמורים."

בנוגע לסוגיית האסירים הערבים ישראלים, אמרה שקד: "פגשתי את משפחת בלומברג שרוצחי אברהם בלומברג הם ערבים ישראלים. החלטה לשחרר רוצחים כאלו, משמעותה אובדן ריבונות מוחלט״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מציע עצמי לתפקיד התליין.
יהודי רחום וחנון | 14-11-2013 22:39