יעל שבח איבדה טבעת נישואים;פלסטיני מצא אותה - סרוגים

יעל שבח איבדה טבעת נישואים;פלסטיני מצא אותה

בסוף השבוע האחרון איבדה יעל שבח את טבעת הנישואים שלה. פוסט מרגש שכתבה על כך הגיע לעיניהם של אנשי רט"ג שיצאו במבצע חיפושים. את הסוף של הסיפור לא יכלו להמציא אפילו טובי התסריטאים

יעל שבח איבדה טבעת נישואים;פלסטיני מצא אותה
  (צילום: אולפן סרוגים)

יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל שבח שנרצח בפיגוע ירי לפני כשלוש שנים, חשפה בסוף השבוע האחרון כי איבדה את טבעת הנישואים שלה.

עוד באותו נושא

צפו: יעל שבח לא מהססת לשחוט פרות קדושות


3

שבח, שלא הסירה את הטבעת פרט ליום אחד בשנה, פרסמה פוסט מרגש שהביא את אנשי רשות הטבע והגנים לצאת במבצע חיפושים אחרי הטבעת, שהסתיימו באופן שלא היה מבייש את גדולי התסריטאים.

"לא ככה רציתי להיפרד", כתבה שבח ביום שישי. "לא בלי החלטה מראש. לא בלי בחירה. לא ככה רציתי שתיעלמי מחיי. לא בהיסח הדעת. לא בלי שאהיה מוכנה לכך. אבל אני אף פעם לא לומדת שזה אף פעם לא קורה כמו שאני בוחרת. זה תמיד ככה בפתאומיות. בהיסח הדעת. בלי הכנה מראש. ובלי שאתן לזה את הסכמתי".

שבח הוסיפה: "אני נפרדת ממך היום, שלא על דעתי, טבעת הנישואין היפה שלי. זו שלא משה מקמיצתי השמאלית אלא יום אחד בשנה בלבד – ביום כיפור. והיום נפלת לי בלי ששמתי לב אי שם, בעת שטיילתי ושחיתי ב"עין מבוע".

אני בוכה ומתאבלת עלייך. לעולם לא אענוד עוד אף טבעת אחרת עד שאסכים להיפרד ממך באמת. ומסתבר, איך לא, שהאחראי למעשה הוא כנראה לא אחר מרזיאל, כי: 'עין מבוע' בגימטריה "רזיאל'".

הפוסט של שבח, שצבר תאוצה, הגיע גם לעיניהם של אנשי רשות הטבע והגנים. קובי הלפגוט, מנהל האתר שבו אבדה הטבעת, סיפר לאתר ynet: "כתבתי ליעל בווטסאפ שנחפש את הטבעת, היא שמחה לשמוע והתרגשה, אבל לא יכלה לומר איפה בדיוק הטבעת נפלה".

עוד באותו נושא

"רזיאל, סליחה": הפוסט המטלטל של יעל שבח


13

הלפגוט הפיץ את הפוסט בקרב העובדים שפתחו בחיפושים. אחד מהם דיווח בהתרגשות כי מצא את הטבעת: "התחלנו בחיפושים כבר ביום שישי אבל לא מצאנו", סיפר עיד נג'ום, פלסטיני מיריחו ועובד הרשות. לדבריו: "אתמול בבוקר שוב נכנסתי למים, חיפשתי ואז מצאתי את הטבעת בחור בתוך הבריכה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
ככה ממנפים שכול
כמה מטורללת יכולה לה | 04-07-2021 10:33
יש לך גם ילדים בבית לחנך
2
מזווז זווגים
עמדין | 04-07-2021 15:50
נכנסו לעידן הרומנטיקה בין הסרוגים לאחיהם הפלסטינאים ,מה שנותר הוא שהגברת הנכבדה שקד ,תמנף את הקשר לעשיית שידוכים ,בנותיכם תתנו להם ובנותיהם תיקחו לכם ענבי הגפן בענבי הגפן
תחילתה של...
רון | 04-07-2021 16:14
תחילתה של ידידות מופלאה - עכשיו שבן גביר וסמוטריץ חברו לרשימה המשותפת בהתנגדות לחוק האזרחות הערבים הפכו למוקירי מתנחלים שהפכו את זכות השיבה למציאות
3
כמובן אין למדים...
עמי | 04-07-2021 16:24
כמובן אין למדים מהיוצא מכלל על הכלל. שמור דריכות
4
לא הבנתי מזה פלסטיני ??? אני יודע מה זה ערבי
גדליה | 05-07-2021 7:51
התכוונתם לערבי ?
5
ערבים רצחו את...
עדי | 07-07-2021 9:49
ערבים רצחו את בעלה בכוונה, ערבי מצא טבעת אבודה במקרה. לא בדיוק משקל שווה
6
רק שלא תשמרי...
אחיתופל היועץ הכי טוב | 11-07-2021 15:58
רק שלא תשמרי על קשר עים הישמעאלי. כי פשוט מאוד אתם בימינה בוגדים