איזו התרגשות! בתי הקולנוע חוזרים היום (חמישי) לפעולה אחרי יותר משנה. תקנות הקורונה לא איפשרו להנות מבילוי קולנועי ראוי, ועכשיו נסגר המעגל.
אתמול (רביעי) יס פלאנט חגגו את הבשורה באירוע השקה חגיגי במתחם הדגל שלהם בראשון לציון. המוזמנים צפו במגוון סרטים שיס פלאנט מציעים לקהל הרחב מעתה והלאה כמו ארץ נוודים, מלחמה עם סבא, גנב עם כבוד, טנט ועוד. גולת הכותרת של האירוע היתה כמובן הקרנת הסרט וונדר וומן 84, הסרט השני שבו מככבת גל גדות שאנחנו כל כך אוהבים להתגאות בישראליות שלה.

אז לאיזה חלק בבילוי הכי התגעגענו? (רמז: לא בטוח שזה הסרט עצמו) ואיך התחושה לחזור לאולמות?

השקה_יס_פלאנט| צילום: קשת והדס בהשקה המחודשת של יס פלאנט
עוד באותו נושא
למה כדאי לראות את וונדר וומן 1984 בקולנוע?אביב עגיב

תגובות
משועממים זה החיים שלכם? ריקים מכל תוכן שהוא, סרטים, סרטים, סרטים, ושוב סרטים, מה יצא ממכם דוידי - khndwydy@gmail.com