סטרוק לסרוגים: נקווה שעם הרוב בוועדה נקים ממשלה - סרוגים

סטרוק לסרוגים: נקווה שעם הרוב בוועדה נקים ממשלה

יוזמת החוק להסדרת ההתיישבות הצעירה, ח"כ אורית סטרוק אומרת לאחר ההצבעה בוועדה המסדרת לסרוגים: "אני מקווה שעם הרוב שיש בוועדה נזכה להקים ממשלה ימנית על מלא"

סטרוק לסרוגים: נקווה שעם הרוב בוועדה נקים ממשלה
  צילום: סרוגים

יוזמת החוק להסדרת ההתיישבות הצעירה, ח"כ אורית סטרוק אומרת לאחר ההצבעה בוועדה המסדרת לסרוגים: ראינו רוב מופלא למתן פטור מחובת הנחה לחוק ,יו"ר הכנסת יכול לעלות את החוק הזה כבר הערב למליאה, בוועדה היום עוד יעברו הרבה חוקים ימניים טובים ועם הרוב הזה אני מקווה שנזכה להקים ממשלה ימנית על מלא"

כאמור,הוועדה המסדרת העלתה את חוק הסדרת ההתיישבות הצעירה אשר יסייע לעשרות אלפי מתיישבים ביהודה ושומרון להצבעה על מתן פטור מחובת הנחה.

החוק זכה לרוב בוועדה המסדרת: 19 בעד, 13 נגד, 0 נמנעים. נציגי סיעות ימינה , ישראל ביתנו, תקווה חדשה תמכו. יו"ר הועדה, ח"כ מיקי זוהר אמר לאחר ההצבעה: "החוק יועבר למליאה ויצביעו עליו בטרומית כבר מחר".

ח״כ אופיר סופר בעקבות קידום חוק מרקם חיים ופסגת ההתגברות בוועדה המסדרת:״מברך את חברתי, ח״כ אורית סטרוק שמובילה את קידום חוק ׳מרקם חיים׳. הרוב שהצביע בעד קידום החוק כמו גם קידומה של פסקת ההתגברות מבטא בצורה הטובה ביותר את הרוב הימני בכנסת ובעם- זה הרוב שצריך להרכיב את הממשלה. ממשלה שתביא ליידי ביטוי את ערכי הימין ושמירת הזהות היהודית של המדינה לצד חיזוק המשילות והריבונות.די לחרמות- כן לממשלת ימין!״

יו"ר סיעת ימינה, ח״כ מתן כהנא אמר לאחר ההצבעה: ‏"מברך על קידום חוק הסדרת ההתיישבות הצעירה בוועדה המסדרת. אני קורא ליו"ר הכנסת יריב לוין להביא את הצעת החוק כבר מחר למליאת הכנסת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
על סמך מה תקוות השווא הזאת
יעקב | 05-05-2021 1:56
כאשר אתם פוסלים את עבאס בכל מחיר? הרי סער החליט מרוב שנאתו לערוק למחנה הנגדי, אז מה הקשקושים האלה?
2
אפשר תמונה של סטרוק בבגד ים?
סטרייק למנוש | 05-05-2021 7:21
מעניין לראות את אישיותה מתחת לשכבות האמא טאליבאן שהיא לובשת.
3
אורית סטרוק קודם...
אני רק שאלה | 05-05-2021 14:29
אורית סטרוק קודם חושבת ואחר כך מדברת, או להיפך ?