שחק נא הציגה את החידושים בעולם המשחקים בכנס זכיינים - סרוגים

שחק נא הציגה את החידושים בעולם המשחקים בכנס זכיינים

כנס זכיינים של עידן 2000 שנערך בהרצליה השתתפו בעלי חנויות צעצועים וכל מי שנמצא בתחום כדי לקבל סיקור על החידושים, לשמוע שחברת שחק נא נמצאת בין המקומות הראשונים בעולם במכירת פאזלים, משחקי קופסה, צעצועי עץ ופאזלים תלת מימד בתוך מגוון החברות שהיא מייצגת בישראל

author-image
שחק נא הציגה את החידושים בעולם המשחקים בכנס זכיינים

בתחילת הכנס, אפשר היה להבחין בשמחה אמיתית, לאחר שנה מאתגרת כנס אמיתי בנוכחות אנשים ולא בזום.

במהלך הכנס נשא דברים מאיר קלוגהפט מנכ"ל 'שחק נא' מאיר קלוגהפט,יו"ר ענף הצעצועים ומוצרי תינוקות בלשכת המסחר. הוא סקר את ההיסטוריה המרתקת של עולם המשחקים בישראל, תוך שהוא מדגיש ומשבח את הנוכחים שהם חלק מעולם המשחק כאן בארץ.

חברת 'שחק נא' המייבאת את מיטב המותגים הבינלאומיים בתחום הצעצועים והמשחקים זה למעלה מחמישים שנה. הדגיש ופירט על אודות ענף משחקי הקופסא שהחברה מנגישה לציבור, תוך שימת דגש על חווית משחק איכותית ברמה הגבוהה ביותר, הן לילדים והן למבוגרים.

"הביקוש לצעצועים ולמשחקים, בעיקר משחקי קופסא, פאזלים, משחקי חשיבה, ריכוז וזיכרון, גבר בתקופת הקורונה", אמר קלוגהפט. "ומי שעבד נכון וחכם הצליח למנף את התקופה המתאגרת ליתרון"

אחריו אחריו הדגימו צוות הסוכנים של שחק נא את המשחקים שכבשו את המדפים – והעניק טעימה לשגרירי המשחקים כיצד לשחק ולהעביר הלאה את חווית המשחק לקונים.

המשתתפים שנהנו שאלו שאלות על עולם המשחקים, על העדפות, על המשחקים הבאים עליהם שוקדים מיטב המומחים של 'שחק נא'.

בכנס הוצגו בין היתר המותג ENGINO, מותג הצעצועים הבינלאומי האיכותי, המייצרת משחקי הרכבה מושלמים! והגרביטרקס, הלהיט העולמי מבית רבנסבורגר, שזוכה השנה לחידוש, גרביטרקס פרו.

משחקי ההרכבה של ENGINO הם חדשניים במיוחד וגורמים לחוויית משחק מעולם אחר, ניתן להרכיב מספר דגמים שונים מכל משחק (ולא רק דגם אחד שישב על המדף) בניית המודלים המדליקים נעשית באמצעות חוברת הוראות מפורטת והוראות הרכבה תלת ממדיות שמופיעות גם באתר החברה.

הגרביטרקס פרו מהווה עליית מדרגה מבחינת התחכום ואפשרויות ההרכבה. כמו כן, ניתן לחבר בין הגרביטרקס הרגיל לבין הפרו. הגרביטקס החדש קיבל עמדה של כבוד, וזכה לסקרנות רבה מצד המשתתפים.

במהלך הכנס קבלו הנוכחים מידע רב, הדוכנים העניקו הצצה לעולם המשחקים הצבעוני והרחב.

ומכאן ישר רק לאחל הצלחה ולהצדיק את המקום שלנו בעולם המשחקים. כי 'שחק נא' – לשחק חכם!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרבי
נועם | 12-05-2021 12:47
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף