העליון דחה ערעור של אדם שאנס את אחייניותיו הקטינות - סרוגים

העליון דחה ערעור של אדם שאנס את אחייניותיו הקטינות

ערעורו של אדם שתקף מינית את אחייניותיו הקטינות במשך עשור, נדחה על ידי בית המשפט העליון: "קשה להפריז בסלידה ובפסול הטמונים בעבריינות מין בתוך המשפחה"

author-image
העליון דחה ערעור של אדם שאנס את אחייניותיו הקטינות
  (צילום: תומר נאומבורג/ פלאש 90)

בית המשפט העליון דחה היום (שני) את ערעורו של אדם על גזר דינו של בית המשפט המחוזי בירושלים אשר גזר עליו 20 שנות מאסר בפועל וכן פיצויים בסך 325 אלף שקלים, בגין הרשעתו בשורה של עבירות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים שביצע באחייניותיו הקטינות על פני תקופה ממושכת של למעלה מ-10 שנים.

המערער הודה והורשע, במסגרת הסדר טיעון אשר לא כלל הסכמה לעניין העונש, בעבירות שיוחסו לו בכתב האישום המתוקן. בערעורו טען, כי העונש שנגזר עליו חמור יתר על המידה, וחורג ממדיניות הענישה הנוהגת. מנגד, טענה המדינה כי יש לדחות את הערעור, תוך שהדגישה את הנזק שנגרם למתלוננות.

עוד באותו נושא

המחבלים יפצו את המשפחה היהודית בעשרות אלפי ש"ח

בית המשפט קבע, כי "קשה להפריז בסלידה ובפסול הטמונים בעבריינות מין בתוך המשפחה. הפוגעת בילדים ובילדות רכות בשנים, הנתונים לחסדם של בני המשפחה הבוגרים יותר – פגיעה אשר עשויה להותיר צלקת בנפשם שייתכן שלא תרפא לעולם".

"חומרה יתירה יש במעשיו של המערער לאור העובדה כי מדובר במסכת ארוכת שנים בה נהג לפגוע במתלוננות באופן תדיר. דומה כי ככל שהמערער הרבה לפגוע במתלוננות, כך הפך הדבר לעניין שבשגרה מבחינתו ובאופן זה גזל מהמתלוננות את שנות נעוריהן התמימות".

עו"ד ענת ארוסי-כהן מפרקליטות מחוז ירושלים שייצגה את המדינה בבית המשפט המחוזי ועו"ד עמרי כהן מהמחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה שייצג את המדינה בערעור בבית המשפט העליון, מסרו בתגובה לפסק הדין: "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות והותיר על כנו את עונש המאסר הממושך, אשר גם אם לא יכול לבטא עד תום את הכאב ואת מסכת הפגיעה והייסורים שהעביר הנאשם את המתלוננות, פגיעה אשר נותנת את אותותיה גם בהווה, נותן ביטוי לסלידה של בית המשפט מהמעשים שביצע".

"את מעשיו ביצע המערער בלי שעצר לבחון מה הוא עולל למתלוננות, תוך שהוא נהג בגופן כבשלו והן שימשו בידיו כלי לסיפוק גחמותיו המיניות. נבקש לחזק את ידי המתלוננות ונקווה שההחלטה שניתנה היום תחזק אותן בהמשך ההתמודדות עם השלכות הפגיעה שעברו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אנשים כאלה צריך לסרס פיזית
כככ | 22-03-2021 14:56
לחתוך את האיבר שמנהל אותם.
2
מה זאת התמונה הזאת? גועל נפש
שמואל | 22-03-2021 15:19
בושה