גלנט: לפתוח בתי ספר בכל הארץ, כולל ערים אדומות - סרוגים

גלנט: לפתוח בתי ספר בכל הארץ, כולל ערים אדומות

על רקע השיפור בנתוני הקורונה, שר החינוך קרא לאשר את פתיחת הלימודים בכל הארץ - כולל בערים אדומות: "אלפים צופים במשחקי כדורגל, מסתובבים בשווקים, בקניונים ובמסעדות. לתלמידים שלנו מגיע יותר"

author-image
גלנט: לפתוח בתי ספר בכל הארץ, כולל ערים אדומות
  (צילום: מארק ישראל סלם\POOL)

על רקע נתוני הקורונה והמשך ההקלות בסגר, שר החינוך יואב גלנט קרא הבוקר (ראשון) לאשר את פתיחת מוסדות החינוך בכל הארץ, כולל ביישובים אדומים. זאת לאחר שהיום הותר לפתוח את הלימודים בכל הערים הכתומות.

"אני קורא למשרד הבריאות לאשר מיידית את פתיחת מוסדות החינוך בכל רחבי הארץ, כולל בישובים ה'אדומים'" כתב גלנט בטוויטר. "אלפים צופים במשחקי כדורגל, מסתובבים בשווקים, בקניונים ובמסעדות – לתלמידים שלנו מגיע יותר, הם העתיד שלנו".

כזכור, בשבוע שעבר משרד הבריאות הודיע כי גם יישובים שצבעם כתום יוכלו לפתוח את הלימודים החל מהשבוע, לאור השיפור במדדי התחלואה. זאת בניגוד לנהוג עד כה, שרק יישובים כתומים עם שיעור מתחסנים גבוה וציון במדד הרמזור של פחות מ-7.0 יכלו לפתוח את בתי הספר.

עוד סוכם כי תלמידי יא'-יב' יוכלו לשוב ללימודים, ללא מתווה קפסולות, כאשר 90 אחוז מתלמידי המוסד מחוסנים ומחלימים. במוסדות בהם מחוסנים או מחלימים 75 אחוז ומעלה, יוכלו לפתוח את הלימודים בכיתות יא'-יב' תוך שימור מתווה הקפסולות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו