איראן: "האשמותיו של נתניהו נועדו למטרות פנים" - סרוגים

איראן: "האשמותיו של נתניהו נועדו למטרות פנים"

במשרד החוץ של איראן הגיבו לטענות רה"מ על אחריותה של טהרן לפיצוץ הספינה הישראלית ועל פועלה לנשק גרעיני. לפי האיראנים, "האשמותיו של נתניהו נועדו למטרות פנים בלבד ואינן נכונות"

author-image
איראן: "האשמותיו של נתניהו נועדו למטרות פנים"
  נשיא איראן חסן רוחאני (צילום: שאטרסטוק)

איראן מגיבה לנתניהו: דובר משרד החוץ האיראני, סעדי חטיבזדה, השיב הבוקר (שני) לטענותיו של ראש הממשלה לפיהם איראן אחראית לפיצוץ הספינה הישראלית במפרץ עומאן ופועלת להגיע לנשק גרעיני.

"האשמותיו של נתניהו שאנחנו חותרים להשגת נשק גרעיני נועדו למטרות פנים בלבד" אמר חטיבזדה. "גם האשמותיו על תקיפת הספינה אינן נכונות. הביטחון במפרץ הפרסי חשוב לנו".

עוד באותו נושא

הרמטכ"ל: "קיבלנו תזכורת שאיראן מפיצה טרור"

עוד התייחס לדחיית הצעת האיחוד האירופי לפגישה משותפת עם נציגי ממשל ביידן לדיונים על הסגם גרעין מחודש. "אם ארה"ב רוצה לפתוח בשיחות משא ומתן עם טהרן, היא צריכה לכבד את הסכם הגרעין שנחתם עם המעצמות ב-2015" טען. "הצעד הראשון לכך הוא הסרת הסנקציות שהטילה וושינגטון על הרפובליקה האיסלאמית".

כזכור, הבוקר נתניהו אמר בראיון לכאן רשת ב' כי התקיפה כנגד הספינה הישראלית שהתרחשה בסוף השבוע במפרץ עומאן "זו אכן פעולה של איראן, זה ברור". לדבריו, "איראן היא האויבת הגדולה ביותר של ישראל, ואנחנו מכים בה בכל האזור".

עוד התייחס לאפשרות החזרה להסכם הגרעין והמתיחות בין וושינגטון וטהרן סביב הנושא. בדבריו הבהיר כי "לא יהיה לאיראנים נשק גרעיני – עם או בלי הסכם. את זה אמרתי גם לידידי ג'ו ביידן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו