אביב גפן חשף: "חשבתי שעובדים עליי" - סרוגים

אביב גפן חשף: "חשבתי שעובדים עליי"

הזמר והיוצר אביב גפן חזר להופיע אחרי שנה והתייחס לאירועים הפוליטיים שעל סדר היום. אחרי ששיתף את הרגע בו קיבל טלפון מנתניהו, תקף גפן גם את בן גביר

author-image
אביב גפן חשף: "חשבתי שעובדים עליי"
  (צילום: תומר נאומבורג \ פלאש90)

אחרי שנה שלמה בה ערך הופעות בזום, הזמר והיוצר אביב גפן, הופיע אמש (שני) במועדון 'זאפה', וכהרגלו התייחס גם לאירועים הפוליטיים שעל סדר היום.

עוד באותו נושא

אביב גפן חושף: זו המפלגה שאצביע לה בבחירות


31

על פי הדיווח באתר 'וואלה', במהלך ההופעה סיפר גפן על הטלפון שקיבל מראש הממשלה בנימין נתניהו, שהזמין אותו לפגישה לפני ההודעה על העברת תקציבים לעולם התרבות.

גפן שיתף ואמר: "ישבתי בבית עם אשתי והילדים. היה מאוחר בלילה וקיבלתי שיחת טלפון בשעה 23:00 בערך. על הקו היה ביבי והוא שאל אותי אם אני רוצה להיפגש איתו. בהתחלה לא האמנתי וחשבתי שעובדים עלי".

"אגב", שיתף גפן, "שעה לאחר מכן צלצל אלי סיימון קאוול מ'אקס פקטור'. למדתי שאם החיים הם ורד, אפשר לבחור לראות את הקוצים או את עלי הכותרת".

עוד באותו נושא

לצד סיימון קאוול: אביב גפן חוזר לריאליטי

גפן התייחס גם לכך שיו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, יהיה ככל הנראה חבר בכנסת הבאה ואמר: "מבחינתי, איתמר בן גביר הוא הכרטיס היציאה של יגאל עמיר להפוך לאזרח מן השורה. אני מפחד מזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
בן גביר כי...
בית משפט אשם | 23-02-2021 22:18
בן גביר כי בית משפט פסל את דר בן ארי, שהוא הרבה יותר מתון ואוהב את העם והמדינה
2
לאביב גפן אל תדאג אתה מפריז בפחד שלך סתם
עוצמה יהודית | 24-02-2021 1:57
.
3
בן גביר מחבל...
ה. א | 24-02-2021 5:19
בן גביר מחבל ורוצח עם דם של יהודים על הידיים!! לא סתם הלך ללמוד עריכת דין, כדי לייצג את בניו ובנותיו של חברי הילדות שלו!
ספר לי...
בן גבירית | 24-02-2021 6:19
ספר לי בבקשה על איזה דם אתה מדבר? מה שהוא תורם לחיילי צהל ולאזרחי ישראל אתה ושכמותך לא תתרמו בעשרה גילגולי חיים, בטוחה שערבונאצית במקום 7 באבודה בעיניך היא חסידת אומות עולם
על אביב גפן...
בן גבירית | 24-02-2021 6:17
על אביב גפן נאמר לא מעוקצו ולא מדיבשו, כנראה זקוק הוא לתשומת לב אם שינה דעתו ב 360° ופתאום מסמפט הוא את נתניהו שבסהכ כיבד אותו. כנראה שאולי הוא מתחיל להבין עד כמה השמאל וחביריו מברנז'ה צבועים. באשר לבן גביר, לא יודעת מדוע האנטגוניזם נגדו,אך אף מילה למועמדת הערבונאצית מס' 7 במפלגת האבודה, אף מילה נגד חאזבק מהמשותפת שרואה בסמיר קונטר שרצח את ביתו ובעלה של סמדר הרן כשאהיד, אבל בן גביר מוקצה בעיני מלוכלכי הנפש, עדיפים עלי 120 בן גבירים בכנסת על מירב מיכאלי אחת
4
אין ספק ששירתך...
שקרונה | 24-02-2021 10:17
אין ספק ששירתך היא קוץ בתחת. אתה רכיכת אדם נטולת עמוד שדרה.
5
בן גביר לא...
ברוך | 24-02-2021 23:50
בן גביר לא יוציא את יגאל עמיר מהכלא.