יו"ר כחול לבן ושר הבטחון, בני גנץ, התראיין לפרשן חדשות 12, אמנון אברמוביץ' לתכנית 'אולפן שישי', ועלה להתקפה כשהוא מאשים את אברמוביץ' בפגיעה במשפחתו ובשמו הטוב.
בראיון שישודר הערב ב'אולפן שישי' ובמוצאי שבת בחדשות 12, אמר גנץ לאברמוביץ': "אני מאוד כועס עליך. מה שעשיתם לי בשנתיים האחרונות, חבל על הזמן. פגעתם לי במשפחה, פגעתם לי בשמי הטוב, פגעתם בי באופן אישי".
עוד באותו נושא
מאפס למאה: איך מחנה שלם השליך את גנץ מאחוראור יזרעאלי

גנץ המשיך את המתקפה ואמר: "אתה, ושכמותך, גורמים לכך שבמדינת ישראל הדבר היחידי שיהיה מותר בפוליטיקה זה תחמנות, שקרנות, מלוכלכות ומניפולציות. אתם לא משאירים מקום בכלל לממלכתיות, לדרך ארץ, ליושר".

בני גנץ| צילום: בני גנץ בפתח ישיבת הממשלה בשבוע שעבר (צילום: אלעד מלכה)
הוא צודק!