לא רק בישראל: שלג כבד ירד גם בסוריה ולבנון - סרוגים

לא רק בישראל: שלג כבד ירד גם בסוריה ולבנון

במקביל לשלג ברמת הגולן, גם בביירות ודמשק נרשם היום שלג כבד - שהוביל בין היתר לחסימת כבישים, תאונות דרכים ואף לסגירת מוסדות לימוד. מדובר בפעם הראשונה השנה שבו יורד שלג בסוריה ובלבנון

לא רק בישראל: שלג כבד ירד גם בסוריה ולבנון
  שלג בדמשק (צילום מסך)

במקביל לשלגים שנרשמו הבוקר (רביעי) ברמת הגולן ויישובי הצפון, גם בסוריה ולבנון ירד שלג כבד, שהוביל באזורים מסויימים לחסימת כבישים ואף לביטול לימודים בחלק ממוסדות החינוך. גם בסוריה וגם בלבנון מדובר בסופת השלגים הראשונה לשנת 2021.

עוד באותו נושא

זה הגיע: שלג החל לרדת בירושלים

בסוכנות הידיעות הסורית "סאנא" דווח כי עיקר השלג נרשם בבירה דמשק, שם נערמו 15 ס"מ של שלג בחלק מהאזורים. במחוז חמא דווח על כבישים רבים שנחסמו מהשלג, וכן תאונות דרכים רבות שנגרמו כתוצאה מהחלקה וקרח על הרחובות.  כמו כן, באוניברסיטת דמשק ביטלו את כל המבחנים שתוכננו להיום ומחר עקב תנאי מזג האוויר.

בלבנון נרשמו גם רוחות עזות לצד השלג, שהגיעו לעוצמה של עד 100 קמ"ש. במרכז המטאורולוגי בביירות ציינו כי השלג נערם ביישובים רבים במרכז המדינה, כולל מספר אזורים בגבהים של 400 מטר – אשר בדרך כלל לא יורד בהם שלג. עוד דווח כי 12 כבישים ראשיים נחסמו לתנועה במזרח ובצפון המדינה עקב הצטברות השלגים.

כאמור, צפון רמת הגולן כוסה הלילה בשכבה נאה של שלג, שצפוי להישאר עד הערב – אז תגיע מנה נוספת שתיערם עד מחר. גם בפסגת הר מירון ירד שלג, שצפוי להתחזק לקראת הערב ולרדת גם לצפת ולישובים שבגובה 600 מטר ומעלה.

בירושלים התעוררו הבוקר ללא שלג – אך בשעות האחרונות החלו לרדת פתיתי שלג גם בעיר הבירה. כעת העיניים נשואות בעיקר לערב וללילה, שם יהי חלון השלג המרכזי – בתקווה שהפעם יוריד שכבה נדיבה על רחובות ירושלים. מחר צפויה התחממות קלה וגשם מקומי, והשלג צפוי להיעלם עד חמישי בערב.

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל srugim@srugim.co.il

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אין
נועם | 20-03-2021 5:49
אין הבדל בין ביירות וירושלים
2
הרבי
נועם | 30-03-2021 13:05
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף
3
ביירות
נועם | 07-06-2021 13:48
ביירות כמו ירושלים של המוסלמים
4
דמשק
נועם | 16-06-2021 17:56
דמשק עיר הקודש ליהודים ולדרוזים