קצובר: למצות את ההליכים מול השוטרים המחשמלים - סרוגים

קצובר: למצות את ההליכים מול השוטרים המחשמלים

יו"ר ועד מתיישבי השומרון, בני קצובר, פנה לשר לבטחון פנים ודורש למצות את ההליכים מול שוטרי היס"מ שהפגינו אלימות מופרזת במעצרו של בעז אלברט מיצהר

author-image
קצובר: למצות את ההליכים מול השוטרים המחשמלים
  למצות את הדין עם המחשמלים (דוברות יצהר)

יו"ר ועד מתיישבי השומרון, בני קצובר, שלח היום (ג') בצהרים מכתב לשר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ' בו הוא קורא לו למצות את ההליכים מול השוטרים שהפעילו אלימות לא מידתית במעצרו של בעז אלברט ביום חמישי האחרון ביצהר. "אזרחי ישראל מצפים מהמשטרה לפעול בניקיון כפיים ובגבולות החוק. אי לכך חשוב שהמשטרה לא תקל ראש בפעולות אלימות של חלק משוטריה", כתב.

עוד ציין קצובר במכתבו כי "על פי הפרסומים, מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, הקפיא את השימוש באקדח הטייזר עד לבירור אודות מעצרו האלים של בעז אלברט בשבוע שעבר יצהר".  בעקבות כך, הוסיף קצובר כי הוא מחזק את ידי השר, המפכ"ל ומשטרת ישראל על ההחלטה הנבונה.

מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן

כזכור, ביום חמישי האחרון הגיעו כעשרה שוטרים לביתו של בעז אלברט ביישוב יצהר כדי לעצור אותו. זאת מכיוון שאלברט החליט להפר את צו ההרחקה המינהלי שהוצא נגדו ולהישאר בביתו. הצילומים מהמעצר זעזעו רבים מאזרחי ישראל וכן חברי כנסת שהביעו את מורת רוחם מהשימוש המיותר באקדח הטייזר.

הסירטון בו נראים השוטרים מחשמלים את אלברט למרות שלא התנגד למעצר עוררו זעם רב ובעקבותיו החליט מפכ"ל המשטרה להקפיא את השימוש בטייזר.

צפו בשוטרים מחשמלים את אלברט מול ילדיו

נרתמים למען בעז אלברט

בתוך כך אנחנו מדווחים על הענות גדולה למכירת היין מתוצרת היקב של אלברט. כשבוע לאחר שהחל המבצע למכירת היין מיקב תקומה שבבעלותו אלברט: מאות בקבוקי יין נמכרו.

בוועד מתיישבי השומרון, שהתגייס לעזור לאלברט במכירת היין, מציינים כי למעלה ממחצית מהרוכשים הם דווקא לא ממתיישבי יהודה ושומרון. "ההיענות הגדולה היא מכל רחבי הארץ", מציינים בוועד ומוסיפים כי ארגונים ועסקים רבים, בהם ישיבות ויישובים, החליטו להעניק השנה כמתנת חג לראש השנה את היין מהיקב של אלברט.

אלברט, חקלאי ובעל יקב "תקומה", מפיק יין איכותי מכרמים שבבעלותו ביישוב יצהר הידועים בטעמם המיוחד. בעקבות צו ההרחקה המינהלי שהוצא נגדו ומעצרו האלים ביום חמישי שעבר התגייס הוועד למכירת היין. "מכיוון שבעז לא מסוגל בימים אלו לשווק את היינות נרתמנו לעזרתו", מסביר שגיא קייזלר, מנכ"ל ועד מתיישבי השומרון, "מעבר לעזרה לבעז מדובר ביין איכותי ויוקרתי מהרי השומרון", מדגיש קייזלר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו