אחרי לידה: בלייק לייבלי יוצאת נגד מעצבי האופנה - סרוגים

אחרי לידה: בלייק לייבלי יוצאת נגד מעצבי האופנה

השחקנית בלייק לייבלי משתפת על הקשיים לחזור לגזרה לאחר הלידה כחלק מקמפיין שקורא למעצבים להתחשב יותר בנשים ובצרכים האופנתיים שלהן

author-image
אחרי לידה: בלייק לייבלי יוצאת נגד מעצבי האופנה
  בלייק לייבלי צילום: shutterstock By Joe Seer

שנה אחרי שהביאה לעולם את בתה בטי, השחקנית בלייק לייבלי או אם תרצו סרינה מ'אחת שיודעת', משתפת את עוקביה באינסטגרם בקושי לחזור לגזרה שלפני ההריון והתחושות שלה כלפי תעשיית האופנה בהקשר הזה.

בסדרה של סטוריז היא סיפרה לעוקביה על התסכול שחשה כשלא נמצאו תלבושות רבות עבורה לסיבוב היח"צ שעשתה לסרטה האחרון "משבר זהות" (באנגלית: the rhythm section) שהתקיים חודשים מעטים לאחר הלידה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Blake Lively (@blakelively)

נס אבל רוצה לחזור לגזרה שלפני הלידה

"ציוותי יחד חולצה של לנווין וחצאית מ NET-A-PORTER כדי ליצור את התלבושת היפה הזו" כתבה לייבלי לצד תמונה מהופעתה בתוכנית הלילה בכיכובו של ג'ימי פאלון בינואר 2020 "לאף אחד (מעצבים וסטייליסטים) לא היו סאמפלים שמתאימים לי אחרי שילדתי. וכל כך הרבה בגדים מחנויות לא התאימו. כל כך הרבה."

לייבלי העלתה את המחשבות כחלק מקמפיין שקורא למעצבים לפעול יותר טוב למען נשים שלא יחושו לבד במערכה מול המלתחה, לאו דווקא בעקבות לידה אלא בכלל עבור כל מי שמתקשה למצוא מידות שתואמות לה ברשתות שמייצרות בטווח מידות מצומצם.

"זה לא מעביר מסר נהדר לנשים כשגופן לא מתאים למה שיש למותגים להציע. זה מנוכר ומבלבל" סיכמה הכוכבת והרגיעה כי בדיעבד היא יכולה לחוש שמחה בגוף המשתנה בעקבות נס הלידה אך באותה עת היא הרגישה חוסר ביטחון שאולי הוא טיפשי אך בהחלט מנת חלקן של נשים רבות.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו