אלעד: בת 7 חודשים נשכחה ברכב; מצבה יציב - סרוגים

אלעד: בת 7 חודשים נשכחה ברכב; מצבה יציב

ברחוב רש"י באלעד נמצאה פעוטה בת 7 חודשים לאחר ששהתה זמן ממושך ברכב סגור של הוריה. הפעוטה פונתה על ידי כוחות ההצלה לבית החולים שניידר, כשמצבה יציב

author-image
אלעד: בת 7 חודשים נשכחה ברכב; מצבה יציב
  (צילום: גרשון אלינסון/פלאש90)

שוב מקרה של שכחת ילדים ברכב. ברחוב רש"י באלעד נמצאה פעוטה בת 7 חודשים לאחר ששהתה זמן ממושך ברכב סגור של הוריה. הפעוטה פונתה על ידי כוחות ההצלה לבית החולים שניידר, כשמצבה יציב.

חובש רפואת חירום במד"א יהודה פורייס סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפעוטה בזרועות אביה כשהיא בהכרה וחמה למגע. מיד התחלנו להעניק לה טיפול רפואי שכלל קירור ומתן נוזלים, העלינו אותה לניידת הטיפול הנמרץ שקוררה מראש ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבה יציב."

זאב טפר חובש בכיר של איחוד הצלה מסר: "לדברי בני משפחתה היא שהתה ברכב זמן ממושך. הענקתי לה סיוע רפואי ראשוני ומתן חמצן. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים כשהיא בהכרה ובמצב יציב – ניתן לציין כי מזג האוויר הקריר הציל את חייה".

עוד באותו נושא

אתגר משרדי הפרסום: למנוע שכחת ילדים ברכב

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים וממליצים להקפיד על הנחיות הבטיחות והזהירות ולא להשאיר ילדים או פעוטות ללא השגחה בכלי רכב אפילו לא לרגע – גם בתקופת החורף. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות ימנעו אסונות מיותרים

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו