דרישה: לחקור את משליכי הבקת"בים על ניסיון רצח - סרוגים

דרישה: לחקור את משליכי הבקת"בים על ניסיון רצח

בעקבות השלכת שמונה בקבוקי תבערה לעבר שכונת הקרוואנים שבבית אורות במזרח ירושלים, פנו תושבי השכונה למשטרה בדרישה לחקור את המחבלים בחשד לניסיון רצח

דרישה: לחקור את משליכי הבקת"בים על ניסיון רצח
  אילוסטרציה (Wisam Hashlamoun/Flash90)

תושבי בית אורות בירושלים, פנו בדרישה ממשטרת ירושלים לחקור את המחבלים אשר השליכו בקבוקי תבערה אל עבר השכונה על עבירת ניסיון לרצח של משפחות השכונה.

יידוי בקבוקי התבערה אירע בשבוע שעבר, בשעות הערב המאוחרות השליכו המחבלים שמונה בקבוקי תבערה אל עבר שכונת הקראוונים בבית אורות. ארבעה מהבקבוקים התלקחו בשטח השכונה, אך בתושיית התושבים ומאבטח השכונה כובו השריפות ללא פגיעות ברכוש ובנפש.

עוד באותו נושא

עינב: מחבלים השליכו בקבוקי תבערה על חיילים

בדרישה שהוגשה באמצעות עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו נכתב כי נודע לו כי נעצרו חשודים בביצוע הפיגוע. לאור כך, דורשים התושבים לחקור את החשודים על מעשיהם בחשד לניסיון רצח של משפחות השכונה, ולקבל עדכון בהתקדמות החקירה.

בלייכר הדגיש במכתבו לתחנת שלם, כי מדובר בניסיון רצח. בנוסף התריע בפניהם: "אירוע הטרור היה יכול להסתיים בקלות בהתלקחות הקרוואנים ובאבדות רבות בנפש". עוד צויין במכתב כי באותה העת שהו במקום הפיגוע נשים וילדים אשר מתגוררים בשכונה.

עו"ד חיים בלייכר מסר "זריקת בקת"בים לעבר בתי מגורים בייחוד כאשר מדובר בבתים בסכנת התלקחות מהווה פיגוע טרור וניסיון לרצח של רבים. אנו מצפים שהמשטרה והפרקליטות בהמשך יתייחסו לפיגוע במלוא החומרה ויעשו את המוטל עליהם כדי להכניס את הטרוריסטים לשנות מאסר רבות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בהחלט. כמו שנבל...
צדק | 03-11-2020 13:46
בהחלט. כמו שנבל בן אוליאל רצח 3 נפשות