יעקב אשר: "מחזק את ידיו של ליצמן, קורא לו לחזור בו" - סרוגים

יעקב אשר: "מחזק את ידיו של ליצמן, קורא לו לחזור בו"

יו"ר ועדת חוקה מקווה שההתפטרות של השר יעקב ליצמן לא תצא לפועל בסוף. לדבריו, "אני לא מכיר הרבה אנשים שמתפטרים על רקע ערכי, קורא לו לחזור בו מההתפטרות ולחזור לממשלה"

author-image
יעקב אשר: "מחזק את ידיו של ליצמן, קורא לו לחזור בו"

בבוקר (שני) שלמחרת התפטרותו של השר יעקב ליצמן מתפקידו כשר הבינוי והשיכון, קרא לו יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר, שותפו למפלגה מדגל התורה לחזור בו: "מחזק את ידיו; בתי הכנסת בחגים הם לא רק מקום לחרדים אלא של כל עם ישראל

אשר פתח את דיון הוועדה עם שר המשפטים בהתייחסו לסגר "אנחנו נמצאים בפתחו של סגר נוסף לצערנו הרב, זה לא סימפטי ויש הרבה הערות, גם אני חשבתי על העיתוי אך בסופו של יום משוואה אחת מחייבת את כולנו שהיא שמירה על החיים של כולנו. אנחנו רואים את המספרים ואלו שחשבו שלא יהיה משהו רציני התבדו ועם כל השיפורים שננסה לעשות לב העניין הוא שמירה על הכללים עם כל הטענות שיש לנו".

עוד באותו נושא

התפטרות ליצמן – צעד הנוגד את תורת ישראל


11

על התפטרות ליצמן הוסיף כי הוא "מקווה שההתפטרות לא תצא לפועל בסוף. הייתי בכמה ישיבות סיעה בהן השר ליצמן דיבר על כך שהוא מתריע כבר שבועות על כך שהסגר ייפול על תקופת החגים כולה ולא רק על חלקה עם כל ההשלכות שהן לא רק דתיות. בתי הכנסת בחגים הם לא רק מקום לחרדים אלא של כל עם ישראל.

אמר שהוא "מחזק את ידיו" והשביר ש"אני לא מכיר הרבה אנשים שמתפטרים על רקע ערכי ועדיין יש לו משרד שחשוב לתועלת המדינה כולה, ומצוקת הדיור מחריפה מאוד בקרב זוגות צעירים כמו גם בציבור החרדי. אני קורא לו לחזור בו מההתפטרות ולחזור לממשלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו