אפשר להתקנא באיטלקים עם 'ההצגה חייבת להימשך' דה פקטו שלהם. ישנם הנחיות, החיים לא חזרו למה שהיו, אך השואו נמשך גם אם למראית עין. הפעם זהו בית האופנה דולצ'ה וגבאנה שהעמידו שתי תצוגות "אלטה מודה" לנשים ו"אלטה סרטוריה" לגברים, שהן הדובדבן שבקצפת לחובבי השואו והקוטור.
רשימת המוזמנים לאירוע שהתקיים ב"וילה ברדיני" עיר האיטלקית פירנצה, הצטמצמה לפי ההנחיות וכללה מלבד כ150 מוזמנים שטסו לאירוע גם 38 בעלי מלאכה מקומיים מסנדלרים, פרפומיירים, ייננים ועוד שתוצרים של עבודתם שולבו על המסלול וגם באירוע שכלל הסעדה.
View this post on Instagram
אלטה סרטוריה
תצוגת הגברים הייתה כל מה שמצופה מתצוגת אופנה של מותג קוטור בינלאומי – הרבה השראה ויצירתיות ומעט פריטים שיכנסו למישהו לארון. ההשראה לקולקציה הייתה שילוב של רנסנס וימי הביניים, מכנסיים מחוייטים בגזרת סקיני מברוקד וז'קארד בשילוב חולצות אוברסייז שזורות נוצות ורקמות חלקן בהדפסים של ציירים ואמנים איטלקיים מאותה התקופה. חלוקי משי (שנקראים בפי המותג מעילים) עם רפרודוקציות של יצירות עתיקות וגם תלבושות מוסקטרים ונערי פיקניק.
View this post on Instagram
אלטה מודה
לעומת תצוגת הגברים שהייתה אומנותית על גבול המוגזם, תצוגת הנשים, בהשראת הסגנון הפלורנסי במאה ה-16, שמרה על הקו המוכר של המותג, עם עיטורי תלת מימד פרחוניים והדפסי המים המזוהים.
דווקא השגרתיות כאן מביאה עמה בשורה, שלפחות מבחינת דולצ'ה גבאנה, אין שינוי באופן הצריכה העולמית של מותגי יוקרה.
View this post on Instagram
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים