דובר הליכוד נגד כחול לבן: "ממשלה בתוך הממשלה" - סרוגים

דובר הליכוד נגד כחול לבן: "ממשלה בתוך הממשלה"

בעקבות תדרוך לתקשורת החרדית בה בני גנץ תקף את ראש הממשלה, דובר הליכוד מוציא הודעה חריפה נגד כחול לבן: המתקפות היומיומיות של כחול לבן לא עוזרות לממשלת האחדות

author-image
דובר הליכוד נגד כחול לבן: "ממשלה בתוך הממשלה"
  אוליבר פיטוסי/פלאש 90

בליכוד תוקפים היום (רביעי) את התנהלות מפלגת כחול לבן והעומד בראשה, בני גנץ, בעקבות תדרוך שנתן מוקדם יותר לתקשורת החרדית.

הדובר מסר כי: "מדינת ישראל זקוקה כעת לממשלת אחדות מתפקדת שעובדת למענם. המתקפות היומיומיות של כחול לבן נגד ראש הממשלה נתניהו והליכוד לא עוזרות לכך".

עוד באותו נושא

בני גנץ: "100 ימים שתקתי, אך הם הסתיימו"


4

"אנו קוראים להם להפסיק לקיים ״ממשלה בתוך הממשלה״ ולהתאחד בעבודה משותפת למען אזרחי ישראל".

מוקדם יותר אמר גנץ כי: "נתניהו גורם לפילוג בעם, מקווה שהוא יפסיק עם זה", והוסיף: "אם מישהו ימרח שוב את ה-100 ימים הללו, סימן שכוונותיו אינן טהורות ואתם יודעים שזה לא אני".

בנוסף, רמז כי נתניהו מתנהל משיקולים זרים של משפטו: "לוח השנה היה ידוע מראש, שום דבר לא השתנה. הדבר היחיד שיש בו זה תאריך מסוים שאתם יודעים מה הוא, וגם התאריך הזה היה ידוע מראש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אני מאחל לך...
מנחם | 26-08-2020 16:50
אני מאחל לך שתיתאלם לשנים הבאות,את שקרן ולא דובר אמת הפה הגדול שלך לא הפסיק להוציא ארס,כל החיבור הזה הוא גרוע מיסודו,אדם נחות שר מישפטים,מגישת חדשות ועדת פנים, רמטכל שניסה לעשות הפיכה עים היועץ המישפטי,טרופר שר של כלום,כאשר רואים את הרשימה של מחפשי הגו'בים ותוקפים כל הזמן והעומד בראשם שלא מבין מה הוא עושה שם,טירלול של כחול לבן,מה שנישאר מהכילאיים
2
שהענס
יבלבל | 26-08-2020 17:19
מח ! לחבריו ! לעפפפיסס וניס פופ קורן ! - ביום ! הפיסגה ! לטובת הריבונות ! בוושינגטון , - חברייהם יועמש ופרכליכוס עצו רצו להגיש כתביי עלילות ! אלף לראיס שלהם חרבצ !
3
צודק דובר הליכוד,המתקפות...
פרשן בוליטי | 26-08-2020 19:44
צודק דובר הליכוד,המתקפות של גנץ פוגעות בתפקוד הממשלה. לעומתן המתקפות על גנץ מצד שרי הליכוד מועילות.
4
לכל מי שכח...
פרצופה של המדינה .... תזכרת..... הכל ציטוטים ... | 27-08-2020 14:59
לכל מי שכח , תזכורת קצרה : הים אותו ים , הערבים אותם ערבים , וביבי אותו ביבי ראש הממשלה שמיר … מעשיו גובלים בבגידה שר הבטחון יעלון … ביבי סכנה לקיומה של המדינה ראשי מוסד ושבכ … ביבי נרקסיסט,פראנואיד,מניפולטבי כוחני פרופסור קמחי , ממובילי הפרופלאיים של אמן , במחקר מלפני למעלה מ 20 שנה … נראה לי שאין מה להוסיף ….