ראש מועצת שומרון מגייס את מרכז הליכוד - סרוגים

ראש מועצת שומרון מגייס את מרכז הליכוד

יוסי דגן נפגש אמש עם יו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ וסיכם על פעילות משותפת דגן: "כן לריבונות. לא לישובים מבודדים ולא לסיפוח סמלי. כץ: "אם צריך להאבק - נאבק"

ראש מועצת שומרון מגייס את מרכז הליכוד
  צילום: רועי חדי

המלחמה על הריבונות עוברת למרכז הליכוד. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן נפגש אמש לפגישה סגורה עם יו"ר מרכז הליכוד ומי שעומד בראש קבוצת המתפקדים הראשונה בגודלה בליכוד ח"כ חיים כץ, ועם מספר פעילי ליכוד בכירים בלשכתו.

במהלך הפגישה דנו השניים בהחלת הריבונות ובמפות המסתמנות: 19 ישובים מבודדים בלב מדינה פלסטינית, אתרים היסטורים ואתרי קודש דוגמת קבר רחל ומערת המכפלה מחוץ למפת הריבונות, וסיפוח סמלי וקטן בלבד בשלב זה.

עוד באותו נושא

דברי השר פרץ פתחו עימות בין המנכ"לים בטוויטר


11

"מרכז הליכוד בראשותי, התכנס וקיבל החלטה, פה אחד עם אלפי אנשים, על החלת הריבונות בכל שטחי ארץ ישראל" אמר בפגישה יו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ "לא דובר על מובלעות. לא דובר על שטחים כאלו ואחרים. ארץ ישראל על כל יישוביה, צריכה לקבל את הריבונות להחיל את החוקים, להתחיל לבנות וליישב אותה כמה שיותר, ואם נצטרך לבוא ולשחזר את זה במרכז הליכוד אני מאמין שנעשה את זה. אני מקווה שלא נצטרך. מאז פירוק גוש קטיף אנחנו על אחת כמה וכמה בעד החלת הריבונות על כל שטחי ארץ ישראל. אנחנו נגד מובלעות. אנחנו נגד בידוד ישובים. *ואם צריך להאבק – נאבק"

"נאמרו כאן דברים חשובים וברורים" אמר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון ואחד הפוקדים הגדולים בליכוד העומד בראש הקבוצה השניה בגודלה בליכוד "הליכוד מחזק את ראש הממשלה בנימין נתניהו בברכת חזק ואמץ להביא את הריבונות בלי למצמץ ובאותה מידה הליכוד יודע שגם בגין יו"ר הליכוד וגם יו"ר מפלגת העבודה של מפא"י אשכול ובן גוריון, כשהחילו את הריבונות החילו בניגוד לעמדת האמריקאים.

אז אם נתניהו יודע להביא את הריבונות בתמיכת האמריקאים יבורך. אבל המחיר של תמיכה אמריקנית לא שווה הפיכה של ישובים מבודדים עם פי 4 תושבים מגוש קטיף למובלעות. אנחנו עם גוש קטיף סיימנו. אנחנו רוצים התיישבות פורחת חזקה. לזה הליכוד נבחר. לזה ראש הממשלה נבחר 3 פעמים. ואנחנו נחזק את ראש הממשלה להביא ריבונות. ובאותה מידה נחזק בתוקף את ראש הממשלה. וגם אם נצטרך לעמוד מולם. שלא יהיו ישובים מבודדים ושלא יהיה סיפוח סמלי וקטן".

יו"ר מועצת יש"ע דויד אלחייני הגיב לדברי חיים כץ: "שמחתי לשמוע את דבריו החשובים של ידידי ח"כ חיים כץ. היישובים המבודדים המופיעים במפת המתווה האמריקאית הם רעה חולה ואסור שדבר שכזה יקרה תחת שלטון הימין. אני קורא שוב לראש הממשלה – אל תיכנע לערבים ולשמאל. החל את הריבונות הישראלית על יהודה, שומרון ובקעת הירדן כפי שהבטחת, ללא יישובים מבודדים, ללא הקפאת בנייה וללא הכרה במדינה פלסטינית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
זה לא הליכוד...
יוסף סגל | 22-06-2020 14:53
זה לא הליכוד בשום אופן לא הליכוד. אלה הם הליכודנידים החדשים של נתניהו ושלא דומים בכלל לליכוד של פעם